Thursday, 1 August 2013

Rockets Red Glare, Orly

Rockets Red Glare, Orly
To jeden z moich ulubionych brokatów Orly i jeden z najlepszych czerwonych glitterów nadających się do layeringu. Jest w naprawdę ładnym odcieniu, soczysta, wibrująca rubinowa czerwień. Kojarzy mi się z Ruby Pumps (China Glaze), tylko ma bezbarwną bazę. Wydaje mi się, że taki czerwony zawsze wygląda dobrze z czernią i bielą, więc takie lakiery wybrałam na bazę w moim layeringu. Jednak pasuje do wielu innych, np. szarego, granatu, intensywnie niebieskiego, turkusów, korali (tutaj daje taki owocowy efekt, om nom nom)...Muszę koniecznie go użyć przy robieniu jelly sandwich, będzie wyglądało to idealnie. :3
Maluje się nim fajnie, glitter ładnie się rozprowadza i nie trzeba łowić drobinek. Baza wysycha jednak do takiego dziwnego matowego wykończenia, więc topcoat jest raczej koniecznością. Zakochałam się w tych paznokciach. :>

Rockets Red Glare, Orly
This is one of my favourite Orly glitters and one of the best red glitters suitable for layering.
It's juicy, rich and yummy, it's a lovely, vibrant ruby shade of red. It reminds me of Ruby Pumps (China Glaze), but with clear base. I think red goes great with black and white, so I went for such base colours in my layering. But it could match many shades, like: grey, navy blue, bright blue, turquoise, coral (fruity effect om nom nom)...I'm going to give it a go in some jelly sandwich, it's going to look awesome. :3
It applies nicely, the glitter spreads properly and there's no need for fishing. The clear base dries to some kind of matte/dull finish, so applying topcoat is a must. I love this fierce effect!



16 comments:

  1. ale super na białym *.* Ja miałam go na neonowym pomarańczowym ostatnio, mam nawet fotki, boski jest!

    ReplyDelete
  2. Piękny jest :) A w połączeniu z czernią wygląda po prostu niesamowicie!

    ReplyDelete
  3. na czarnym pięknie! marzy mi się Nyx'owa Dorota, ale to w sumie byłoby niegłupie zastępstwo ;)

    ReplyDelete
  4. Lovely glitter! I think it looks best on black. :)

    ReplyDelete
  5. jest boski:D bardziej podoba mi się na bieli, chociaż tak jak piszesz wszędzie się dobrze wpasuje i już się nie mogę doczekać, żeby zobaczyć go w wersji kanapkowej!:)

    ReplyDelete
  6. wow ,z czernią wygląda kosmicznie! cudnie!

    ReplyDelete
  7. Na czarnym wręcz hipnotyzuję :)

    ReplyDelete
  8. W obu wersjach wygląda super :)

    ReplyDelete
  9. Piękny dodatek do właściwie każdego lakieru! :)

    ReplyDelete
  10. Na czarnym mi się bardzo podoba, nadaje takiego charakteru :)

    ReplyDelete
  11. w połączeniu z czarnym podoba mi się bardziej :)
    nominowałam Cię do Liebster Award: http://mrimcia.blogspot.com/2013/08/51-liebster-award.html

    ReplyDelete
  12. Bardzo fajny efekt :) ja bym mogła przytulić prawie wszystkie glittery orly :)))

    ReplyDelete
  13. W połączeniu z czernią wygląda genialnie :)

    ReplyDelete
  14. czarny wygląda zdecydowanie lepiej;) śliczne połączeni i bardzo ładne paznokcie;) Zostaję u Ciebie na dłużej by podglądać Twoje dzieła;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...