Sunday, 11 August 2013

Nail Art Sunday: Bright Pink Flowers

Hello,
Some of you must have noticed that I like simple, basic and bold nail arts. This is another floral variation, I think I'll never get bored with them. I really like colour combination here, I love to match navy blue with pinks (pastel, powdery, bright, neon...it always looks good!). I used navy blue polish as a base (it was Thinking of Blue, Sally Hansen, I believe). For flowers I used a dotting tool and opaque pink neonish polish. I simply painted a dot as a centre of the flower and tried to make a little longer petals -  it's very easy, in fact. Hope you like it, let me know. :)

Jak już pewnie niektóre z Was zauważyły, najbardziej lubię takie proste, niemal podstawowe i kontrastowe nail arty. To kolejna kwiatowa wariacja, chyba nigdy mnie nie znudzą. Bardzo lubię taką kombinację kolorów, granat z różem (pastelowym, pudrowym, jaskrawym czy neonowym) zawsze wygląda świetnie. Jako bazę użyłam granatu z Sally Hansen, Thinkin of Blue. Kwiatki zrobiłam sondą i kryjącym różowym prawie neonem (Safari - genialny, zrobię o nim niedługo notkę, obiecuję!). Zaczynałam od robienia środków kwiatków i od tych kropek prowadziłam nieco dłuższe płatki - to naprawdę bardzo proste. Mam nadzieję, że Wam się spodobają. :)






13 comments:

  1. Proste, a zarazem piękne mani :)

    ReplyDelete
  2. Fajne połączenie kolorystyczne ;)

    ReplyDelete
  3. świetny kontrast:) podobają mi się te kwiatki:)

    ReplyDelete
  4. o ja cie, mogłabym mieć taką sukienkę :)

    ReplyDelete
  5. przypominają mi kąpielówki :D

    ReplyDelete
  6. The colour combination is really gorgeous!!

    ReplyDelete
  7. Lubię połączenie granatu z neonowym różem :)

    ReplyDelete
  8. wspaniałe połączenie kolorystyczne :) !
    sam wzorek też ciekawie wygląda ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...