Friday, 9 August 2013

Make Me Blush, H&M

Make Me Blush
Chyba nie trudno się domyślić, że kupiłam ten lakier ze względu na butelkę. Kolor też jest ładny, ale aż tak nie zachwyca, jest dość zwykły. Mam sporo podobnych łososiowych, jasnych róży - ten w odróżnieniu ma też delikatny srebrny shimmer, ale nie rzuca się w oczy (mam nadzieję, że widać go choć trochę na zdjęciach). Buteleczka/nalepka jest urocza i naprawdę ładnie zaprojektowana - w dzieciństwie uwielbiałam Królewnę Śnieżkę i ten motyw zawsze wydaje mi się taki wdzięczny.
Jeśli chodzi o malowanie - tutaj już niestety mamy piekło i złą macochę. ;) Byłam trochę zdziwiona, bo zwykle lakierami H&M maluje się bardzo dobrze (nawet pastele, jasne kremy, nude itp.), ten smużył, gęstniał i po prostu trudno było nad tym zapanować. Żeby wyglądało okej nałożyłam 3 warstwy - niektóre trzywarstwowce są łatwe w obsłudze i nawet tego się nie zauważa, a tutaj była mała męczarnia. Tak czy siak, uwielbiam ten lakier. Wpadłam też na pomysł, że zrobię notkę o takich najdziwniejszych/najciekawszych butelkach w mojej kolekcji - co sądzicie? ;)

Make Me Blush
I guess it won't surprise you that I bought this polish purely because of the bottle. The shade was nice too, but nothing amazing. I've got quite a lot of  similar salmon, pale pink polishes - this one has subtle light silver shimmer, but it's not in your face (I hope you can see it in some photos though). The bottle/label is cute and its design is good, I loved Snow White as a child and I think this theme is always pretty. When it comes to application - it was hell. ;) I was a bit surprised cause H&M polishes usually apply really well (even pastels, pales, nudes etc.), this one is a bit streaky and simply difficult to work with. It required 3 coats, but it was a struggle - some three-coaters are easy to work with and you don't even notice. I still love this polish. I think I'm going to write a post about the most fancy nail polish bottles in my collection - what do you think? :)








14 comments:

  1. ooo dawaj taką notkę! :D może też zgapię;d

    ReplyDelete
  2. Pretty color, I love Snow White

    ReplyDelete
  3. bardzo chętnie obejrzę kolekcję najdziwniejszych/najciekawszych buteleczek :)

    ReplyDelete
  4. Kolor jest naprawdę świetny! Ech, coś wiem o aplikacji tych lakierów :(

    poproszę taki post o buteleczkach! superpomysł!

    ReplyDelete
  5. Buteleczka jest wyjątkowa.. strasznie mi się podoba jak i kolor.. chciaż kapryśny, to pomęczyłabym się z nim dla takiego efektu:)
    Bardzo, ale to bardzo chętnie zobaczyłabym taki post!!!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, ostateczny efekt jest rzeczywiście ładny, więc można się trochę pomęczyć :)

      Delete
  6. Kolorek ciekawy, ale nie pobije buteleczki <3

    ReplyDelete
  7. Urocza buteleczka :) Lakier tez mi sie podoba, szkoda, że wymaga tyle męczenia się przy nakładaniu, ale tak czasami bywa :)

    ReplyDelete
  8. Ja nie wiem jak Ty ciągle wpadasz na takie butelki, a to Śnieżka, a to Bambi czy co tam było ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh, no wszystkie najfajniejsze są chyba właśnie z H&M, oni często takie dziwactwa wypuszczają. :)

      Delete
  9. To zrobię ten post z butlekami, nie był to taki zły pomysł chyba. :D

    ReplyDelete
  10. kolor ładny, ale nic nadzwyczajnego. a post o buteleczkach chętnie zobaczę :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...