Tuesday, 27 August 2013

Kiss My Glass, China Glaze

Kiss My Glass (kolekcja Autumn Nights), China Glaze
Ten lakier to ciężki przypadek. Na żywo moim zdaniem jest bardzo ładny na żywo, a aparat jest dla niego bezlitosny (zdaje się, że nie tylko mój sądząc po innych swatchach). Starałam się, żeby wyglądał jak najładniej, ale zdjęcia i tak tego nie oddają.
Poza tym bardzo spodobała mi się jego nazwa, jest śmieszna i przewrotna (ale to może coś ze mną nie tak). Wracając do lakieru, to jest to chłodny, grafitowy metalik. Ślady pędzelka są nieco widoczne, ale trzeba się naprawdę sporo przyglądać i osobiście nie zakwalifikować go jako ordynarną perłę czy frost. Trzeba jednak mieć dość gładkie paznokcie i nabrać wprawy z malowaniem. Nakładanie jest nieco trudne, ale kiedy je opanujemy łatwo ładnie nim pomalować. Konsystencja jest trochę wodnista (a raczej jak płynny metal), łatwo więc nałożyć za grube warstwy i spotęgować jeszcze ślady pędzelka. Więc kluczem jest tutaj nakładanie bardzo cienkich warstw (zostawiając bardzo mało lakieru na pędzelku). Jest dobrze kryjący i strasznie ścieka, kapie z pędzelka, dlatego trzeba ściągać nadmiar lakieru. Przy okazji to jednowarstwowiec (ja dałam i tak dwie) i wydaje mi się, że Kiss My Glass będzie świetny to stemplowania wzorków (ja sama tego nie robię, więc nie mogłam przetestować). Do tego najfajniej wygląda w słońcu i sztucznym świetle, ładnie wtedy błyszczy i fajnie odbija światło.

Kiss My Glass (Autumn Nights collection), China Glaze
That's a tough story with this polish. It's very pretty in real life, but it seems that my camera is merciless (and other cameras too, judging by some swatches). I tried to make it look as pretty as possible, but this still doesn't do it's justice.
First of all, I really like its name, it's funny and perverted (or maybe my mind is playing tricks!). Anyways, the polish is a cool graphite metallic. The brush strokes are a little visible, but it's very subtle and I'd never classify it as nasty frost/pearl. Application is tough, but it's easy to figure it out and make your nails look neat. Formula is a bit runny (or rather like a liquid metal) and it's easy to apply too thick coats, which can also make brushstrokes even more visible. So, it's important to apply (leaving hardly any polish on the brush) thin coats. The key is proper amount of polish as it's very thick and dense and it keeps on dripping from the brush. It's a one coater (I still applied two) and I think Kiss My Glass would be wonderful for stamping (I'm not a stamping person, so I couldn't try on my own). It looks especially cool in sunlight and artificial light, it reflects light in a great way.



15 comments:

  1. Robi wrażenie! Bardzo mi się podoba

    ReplyDelete
  2. co Ty chcesz od niego! pięknie wyszedł!
    Jakbym wiedziała, że u niego te smugi takie prawie niewidoczne to też bym klikała ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeszcze zależy od kąta patrzenia itp, ale ogólnie "nie dają po oczach" te smugi, a sam odcień jest mega, więc chyba warto mieć. Ten drugi też ładny, tylko trzeba po prostu uważać przy malowaniu...no i pewnie przy nierównej płytce byłby problem.

      Delete
  3. e fajny, niestety mi te gunmetalowe jakoś nie leżą kolory.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja lubię, pasują do moich ponurych ubrań ;p

      Delete
    2. no mi nie pasują jakoś do dłoni, wolę czarne :>

      Delete
  4. ojj ja nie lubię takich kolorków u siebie ;)

    ReplyDelete
  5. wierzę na słowo, że na żywo jest naprawdę magiczny! :) wspaniały kolor na jesień i zimę.

    ReplyDelete
  6. nazwa jest po prostu MEGA!
    jakoś nie czuję jesieni, dlatego ten kolor mnie nie chwycił, ale bardzo przypomina mi Graficiarza z Colour Alike.

    ReplyDelete
  7. Całkiem ciekawy kolor ;) pozdrawiam !

    ReplyDelete
  8. Bardzo ciężko się maluje tymi kolorkami....

    ReplyDelete
  9. może dziwne mam skojarzenie ale paznokcie w tym lakierze wyglądają jakby były takie miękkie :D

    ReplyDelete
  10. Drugie zdjęcie podbiło moje serce, po mim bym go przygarnęła ;)
    Nazwa świetna :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...