Thursday, 8 August 2013

Impression 13, Golden Rose

Impression 13, Golden Rose
To kolejny lakier, który dostałam od mojej lakierowej wróżki, czyli SpookyNails.
Nie wiem czy coś jest nie tak przez przeprowadzkę i mniejsze lub większe zmiany w życiu, ale ostatnio nie kręcą mnie już tak lakierowe nowinki - piaski i piórka są bardzo fajne, ale jakoś nie mam ciśnienia, żeby kupować coś z każdej kolekcji. Mogę jakoś bez nich przeżyć, ale pewnie niedługo wszystko wróci do normy. Mimo tego dystansu, ten bardzo mi się spodobał. Ogólnie jeśli chodzi o piórka, to wolę takie, które dają mocny, graficzny, przypomianjący wzorki wygląd - muszę jak najszybciej dorwać biało-czarny.
13 to mieszanka matowych czarno-błękitch drobnych pasków, też świetne połączenie. Bardzo fajnie wygląda na pastelowych, jaskrawych czy neonowych lakierach. Miałam małe problemy z malowaniem, ale wydaje mi się, że to tylko brak mojego doświadczenia i praktyki. Łatwo nałożyć trochę za dużo lakieru i nie wygląda to wtedy za fajnie. Poza tym, jest idealny i pozytywny. No i jak łatwo się domyślić, lepiej nałożyć topcoat. Nałożyłam go na Aciiied z Models Own.

Impression 13, Golden Rose
That's another polish which I got from my nail polish fairy, SpookyNails.
I don't know if it's about moving cities, changes in life etc, but at this point I'm not as much excited about nail polish novelties as I used to be,  feather and sand polishes are cool, but I don't feel like buying something from each collection. I can simply live without them, but I guess I'll be back to normal soon. ;) Despite being so reserved, I really love this one. Basically when it comes to feather polishes I like the ones which give a strong, defined, resembling nail art look - I need to get black & white as soon as possible!
This one is a mixture of matte black and sky blue, that's a great combo too. It looks awesome on pastels, brights and neons. I had issues with application a little, but I think it's only my lack of experience and practice. It seems it's very easy to apply too much of glitter bars and then it doesn't look that neat. Other than that, it's just perfect and fun. Oh, and it's better to apply topcoat. I applied it over Aciiied from Models Own.





18 comments:

  1. Hmmm raczej nie dla mnie, ale każdy lubi co innego :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no wiadomo, ja w sumie też wolę bardziej klasyczne rzeczy, ale lubię też i "zaszaleć" od czasu do czasu. :)

      Delete
  2. bardzo fajne te piórka ale tylko z umiarem (moim zdaniem)
    kolorystyka super :)

    ReplyDelete
  3. właśnie czekam na ten lakier, idzie do mnie od Amethyst :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na pewno będziesz zadowolona. :)

      Delete
    2. tak tylko z tego co widzę wpierw będę musiała się nauczyć nim malować :D

      Delete
  4. Bardzo fajnie to wygląda, ja też lubię piórka, ale tylko jedną warstwę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też wolę jedną layeringową warstwę, ale te są i tak dość gęste - zdziwiło mnie to i pierwszy paznokieć musiałam poprawiać. :D

      Delete
  5. Śliczny ten bazowy kolor, jednak piórka nie wywołały we mnie szybszego bicia serca. Zaczekam na Carnival:D

    ReplyDelete
  6. jak dla mnie jest to genialne połączenie :D chyba sama połączę ten piórkowiec z żółcią :D ! cudo :)

    ReplyDelete
  7. ooo jak ładnie u Ciebie wygląda!

    ReplyDelete
  8. fajnie wygląda:) zabawne są te piórka, chociaż tez jakoś nie mam ciśnienia.. bo co raz użyję i będzie się kurzył. ;)

    ReplyDelete
  9. Ciekawie wygląda na zółtku. Ja się ciągle próbuję przekonać do tego wykończenia ;)

    ReplyDelete
  10. te piórka jakoś mi nie podchodzą, chociaż bardzo bym chciała :D bo efekt na paznokciach jest bardzo oryginalny!
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...