Sunday, 25 August 2013

Freak Show

Halo Halo
Jakiś czas temu wpadłam na pomysł pokazania najciekawszych/najdziwniejszych lakierowych butelek, no i wreszcie się zebrałam (nie mam ich wcale tak wiele). Nie wiem czy jestem wielką fanką takich lakierów, po prostu są fajne i wesołe...a w normalnym lakierowym życiu wolę coś wygodniejszego i bardziej klasycznego (OPI i Models Own szczególnie *.*). Większość z tego posta pochodzi z H&M, zawsze wypuszczają najciekawsze i najbardziej urocze butelki, które przy okazji mają w sobie coś takiego retro...często kupuję te lakiery tylko ze względu na butelkę...no ale cóż, raz się żyje! Zapraszam do oglądania i mam nadzieję, że się spodoba. :)

Hiya,
Some time ago I came with an idea of showing my most interesting polish bottles and here they are (I haven't got that many). It's a very happy bunch.I don't know if I'm a big fan of them, they're just fun...in my daily nail polish life I prefer something more classic and more comfortable, but it's cool to own them and look at them. The majority of them comes from H&M, they're always cute and have this retro feel to them, I often buy them for the sake of bottles...but hey, you live only once. Have a look and enjoy! :)


 


Cute  cap designs : Topshop, Paul&Joe, Essence, some older LE
 
Freaky shapes. :)
Peripera, Cariruo, H&M, Wibo

Can we get any cuter than this?!

Czy może być bardziej słodko niż tutaj?
Etiude, H&M, H&M, H&M

These may not be extremely original, but I think their shapes are vintage/retro looking and it's quite interesting. I especially love the little bird and large, flat bottles.

Te może nie są specjalnie oryginalne, ale te ich kształty są lekko retro/vintage i przez to są dość ciekawe. Ja uwielbiam tego małego ptaka z Belcanto i te duże, płaskie butle ogólnie są fajne.
Essence, Belcanto Vipera, H&M, H&M



20 comments:

  1. też muszę zrobić taka notkę! :P

    ReplyDelete
  2. This was a neat type of blog post; thanks for sharing :)

    ReplyDelete
  3. mnie bardziej niz same lakiery zachwycily ich pudełeczka!

    ReplyDelete
  4. haha genialne :)
    u mnie mało takich freaków :(

    ReplyDelete
  5. Świetnie wygląda rożek - Etiude! :D

    ReplyDelete
  6. świetny, świetny post!
    można by normalnie taką galerię dziwactw zrobić! ^^

    ReplyDelete
  7. genialny pomysł na posta :)
    Paul&Joe z pierwszego zdjęcia i Etiude z przedostatniego zrobiły na mnie największe wrażenie :)

    ReplyDelete
  8. Im bardziej zakręcone kształty tym mniej wygodne jest ich przechowywanie zwłaszcza gdy ma się ich sporo...

    Mam ten ostatni lakier z H&M. Kupiłam go jakiś czas temu pod wpływem Twojej notki i przepadłam!! Jest fantastyczny, niestety nie mogę ich teraz nigdzie znaleźć.
    Czy jesteś w stanie polecić mi jakiś inny lakier który kolorystycznie będzie bardzo zbliżony do tego???

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. fajny post, może i ja przeszukam swoją kolekcję pod tym kątem :)

    ReplyDelete
  10. Ja to zawsze nie mogę z tego lodowego lakieru :D

    ReplyDelete
  11. często kupuję lakier ze względu na fajną butelkę :P

    ReplyDelete
  12. one mają takie boskie buteleczki i zakrętki że bym je z chęcią zjadła :P ahh <3

    ReplyDelete
  13. ciekawe mają buteleczki niektóre, ;p

    ReplyDelete
  14. I keep a few polishes in my collection just for the bottles, too! Love this post - thanks for sharing!

    ReplyDelete
  15. Peripere sama chciałam kupić przez tą zakrętkę ;>

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...