Thursday, 29 August 2013

820 High Life, Vipera

820 High Life, Vipera
Wiem, że tego lata nie pokazywałam za wiele neonowych lakierów czy nawet jaskrawych...ale nigdy nie jest za późno, prawda? Problem w tym, że w sumie rzadko widuję jakieś ciekawe neony, które nie byłby podobne do tych, które już mam. Tak w zasadzie ten jest już od wieków w moich zbiorach, nie wiem czemu zwlekłam tyle z jego prezentacją, jest naprawdę świetny! To taka mieszanka, coś jak lekko brzoskwiniowy-pomarańczowy neon, tak jakby typowy pomarańczowy neon był złagodzony delikatnym różem. Poza tym, na paznokciach jest dużo bardziej jaskrawy niż w butelce. Trudno go opisać i uchwycić na zdjęciach...ale starałam się jak mogłam. Malowanie w porządku, tak jak i krycie (2 warstwy), wykończenie po wyschnięciu jest błyszczące.

820 High Life, Vipera
I know I haven't shown many neons or even brights this summer...but it's never too late, huh? The thing is that I rarely seen cool neons which wouldn't be similar to the ones I've already got. In fact, this one is fairly old in my stash and I have no idea why I haven't showed it yet, as it's brilliant.
It's a mixture of orange-peachy, as if orange neon was slightly toned down with soft pink. It also looks way brighter on nails than in the bottle. It's really difficult to describe and capture...but I did my best. It applies well, opacity is fine (2 coats) and it has a glossy finish once dry.




16 comments:

  1. piękny! :-)
    taki na prawdę ciekawy kolorek - niby to brzoskwinka, chociaż nie do końca :)
    ogólnie lubię lakiery z Vipery :)

    ReplyDelete
  2. ja mam jasny róż z tej firmy i też jeszcze nie pokazałam ;p śliczny <3

    ReplyDelete
  3. Bardzo mi się podoba :) też go chcę :) !!!

    ReplyDelete
  4. nie lubię neonków :(
    noo ale ten jest całkiem fajny ;)

    ReplyDelete
  5. Mam mam przepięknie wygląda na paznokciach, zdjęcia nie oddają jego prawdziwej urody:D

    ReplyDelete
  6. kolor bardzo mi się podoba i to krycie

    ReplyDelete
  7. Nie przepadam za lakierami z Vipery.

    ReplyDelete
  8. Dziwoląg, ale fajny :D Przez takie lakiery mam wrażenie, że nie potrafię kolorów nazywać :/ Chociaż to pewnie nie wrażenie, tylko fakt XD

    ReplyDelete
  9. Mam 847 ale aplikacja jest koszmarna - mały pędzelek plus słabe krycie i efekt zupełnie nie taki jak byśmy sobie tego życzyły...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...