Tuesday, 6 August 2013

33 Sweet Candy, BK

33 Sweet Candy, BK
Dostałam ten lakier od Spooky Nails, bo go nie znosiła. :P Muszę przyznać, że na mnie nie zrobił aż tak złego wrażenia...mogłoby być gorzej. Sam kolor jest prześwietny, neonowa pastelowa mięta - naprawdę świeci na rękach...przypomina mi lakiery UV, tylko ten nie potrzebuje UV...nie widziałam wielu lakierów podobnych do tego. Malowanie jest trochę problematyczne - konsystencja jest jednocześnie wodnista i napakowana białym pigmentem, ale 3 cienkie warstwy dają radę. Kolejnym problem jest zapach, jest mocny, ostry, trochę chemiczny i trudno go nie wyczuć - jeśli jesteście wrażliwe, to lepiej sobie go odpuścić. Ja zachwycam się kolorem, więc te drobne wady mogę jakoś przeżyć.

33 Sweet Candy, BK
That's a polish I got from Spooky Nails, because she hated it. :P I must say that I didn't dislike it as much...it's not that bad. The shade is super cool, like neon pastel mint - it really glows on your hands...it reminds me of UV polishes without UV and I haven't seen many polishes like this one. Formula is tricky to apply, it's a bit watery and white-packed, but three thin coats are fine. The other thing is the smell, it's a bit strong, chemical and overpowering - if you're super sensitive, you'd better skip this one. I'm really digging this shade, so I can live with these minor drawbacks.






17 comments:

  1. kolor jest ekstra ale jakość fataaalnaaaa bleble :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tam, masz wymagania jak jakaś diva. :P ;d

      Delete
  2. kolor jest rewelacyjny! też bym się poświęciła dla niego :D

    ReplyDelete
  3. ale śliczny! Jednak ja nie mogę się przekonać do zielonych lakierów. Może kiedyś... :)

    ReplyDelete
  4. Kolor mi sie bardzo podoba :)

    ReplyDelete
  5. kolor piękny <3 ostatnio choruję na takie rozbielone miętki

    ReplyDelete
  6. kolor świetny, też bym się poświęciła :)

    ReplyDelete
  7. Ale śliczny kolorek, taki przyjemny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niby trochę szpitalny, ale mi w sumie aż tak się nie kojarzy - bardziej chłodząco i kojąco. ;)

      Delete
    2. Dopiero jak napisałaś o szpitalu, pomyślałam.. o faktycznie.. i mi go obrzydziałaś!:D a mogłam nie patrzeć na komentarz i byłby całkiem spoko:D

      Delete
  8. całkiem ładny, ale jakieś prześwity ;/

    ReplyDelete
  9. jak lody miętowe albo te cukierki pudrowe ^^ (szkoda tylko, że zapach nie taki!).

    ReplyDelete
  10. boski kolorek :) sama ostatnio zakupiłam podobny :D

    ReplyDelete
  11. Kolor interesujący, szkoda że z kryciem co nie bardzo ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...