Wednesday, 14 August 2013

152 Sensique

152 Sensique
Na dziś coś słonecznego. To był wreszcie miły i relaksujący dzień, chyba pierwszy raz w tym sezonie...nagle poczułam uroki lata, kiedy już prawie się kończy. :P
W każdym razie, lakier jest bardzo fajny, letnie, słoneczny żółty z bardzo subtelnym srebrnym połyskiem. Wydaje mi się, że dzięki niemu formuła jest taka bardziej gęsta, napigmentowana i łatwiej sie nakłada, lepiej kryje. Bardzo lubię takie jaskrawe, intensywne żółte paznokcie. Może nie nadają się na każdy dzień, ale od czasu do czasu fajnie sobie umilić życie. Podoba mi się też wykończenie, trochę inne od wszystkich innych żółtych, które mam...dobrze też, że nie jest zbyt pomarańczowy ani szklisty, nie kojarzy mi się przynajmniej z żółtkami. :P Jak już mówiłam, malowanie jest w porządku, nakładała 3 bardzo cienkie warstwy, myślę, że spokojnie można zamienić je na 2 grubsze.

152 Sensique
Something sunny for today. I had a nice and relaxing day at last, I think it was for the first time this summer. Suddenly I started to feel all summery, when the summer is almost over. :P
Anyway, this polish is very nice, summer, sunny yellow with a subtle silver sheen. I think thanks to this shimmer/sheen formula is a bit more dense and it applies easier, it's also more opaque. I really like such bright, juicy yellows. Maybe they are not for everyday, but it's always fun to wear it from time to time. I like its finish, it's a bit different from everything else I've got, it's good it's not too orange and not too shiny, so it doesn't remind me of yolks. :P As I said, application is fine, I applied three thin coats, which can be replaced with 2 thicker, I would say.


13 comments:

  1. ładny to żółtko :)
    podobają mi się takie odcienie, niestety ja lepiej wyglądam w pastelowym wydaniu żółtego
    szkoda, że tego srebrnego połysku nie widać na paznokciach! :)

    ReplyDelete
  2. to jest dokładnie taki odcień, przez który moje dłonie wyglądają jak trupie ;)

    ReplyDelete
  3. no nie... nie mam takiego żółtka jeszcze (a mam dużo żółtków).
    Piękny *.*

    ReplyDelete
  4. Lubię żółte lakiery, ale w trochę innym odcieniu i raczej bez perłowego połysku.

    ReplyDelete
  5. Lubię żółte cienie do powiek, ale lakiery chyba niekoniecznie :)

    ReplyDelete
  6. nie lubię u siebie takich mocnych, żółtych odcieni..ale wygląda fajnie:)

    ReplyDelete
  7. shimmer na buteleczce wygląda kusząco. Mam z tej firmy 162, więć jak ten żółtek jest tak samo dobry to muszę go mieć :)

    ReplyDelete
  8. mnie się podoba, bardzo fajna opcja na lato, słoneczną plażę i zachody słońca :) mm... rozmarzyłam się :P

    ReplyDelete
  9. Fajny :) tez mam na sobie żółty lakier, ale inglot nr 943 :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...