Monday, 29 July 2013

Summer Giveaway!

SUMMER GIVEAWAY WOOHOO!


 Zajęło mi to trochę czasu, ale wreszcie jest.  Wklejam zasady z poprzedniego rozdania, bo nic się nie zmieniło.


Uwaga, ważne: wypełniajcie proszę formularz zgłoszeniowy (załadowanie zajmuje chwilę), wszystkie zgłoszenia zostawione w komentarzach pod notką nie będą brane pod uwagę.

Zasady są proste:
1. Aby wziąć udział w konkursie musicie subskrybować mój blog (GFC), reszta nie jest obowiązkowa (ale wypełniając je, zdobywacie więcej punktów)
2. Musicie wypełnić formularz
3. Rozdanie jest międzynarodowe
4. Kończy się 30 sierpnia i zwycięzcę ogłoszę jak najszybciej (ok. 48 godzin)

Informacje podane w formularzu są prywatne i tylko ja mam do nich wgląd.



It took me a long time, but here it is. Hope you enjoy. :)

I'll copy and paste the rules from the previous one, because nothing has changed. 


Important: Please fill the giveaway form (it takes some time to load), I'm not going count entries left in the comments below!  

The rules are simple:
1. It's international
2. You only need to be my GFC follower to participate, the rest is not mandatory (but you can gain more points easily)
3. You have to fill the form.
4. The giveaway ends on 08/30 and I will announce the winner asap (within 48h, hopeuflly)

Information given in the form is private and only I has an access to it.


The prize :D 

Do wygrania :D 



18 comments:

  1. Rozdanie kończy się 24.09 czy 30.08? W wersjach pl/eng są różne daty :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki za zauważenie, 30.08, już poprawione.

      Pisałam to po północy i widać efekty. ;)

      Delete
  2. ja już zgłoszona :)
    w punkcie share on FB podałam też linka, co byś na tablicy nie musiała szukać ^^

    ReplyDelete
  3. ja chyba też (o ile dobrze rozumiem korzystanie z tego formularza :D)

    ReplyDelete
  4. też się zgłosiłam...może się szczęście uśmiechnie :))

    ReplyDelete
  5. Thanks for the opportunity! ♥

    ReplyDelete
  6. dziękuję za możliwość :)
    Thank you the chance!

    ReplyDelete
  7. Thank you for the giveaway hun :)
    Hugs from Spain!

    ReplyDelete
  8. Nie wiem czy dobrze wypełniłam i czy na pewno się zgłosilam :(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...