Sunday, 14 July 2013

Shuffle the Deck, Spoiled

Shuffle the Deck, Spoiled
Dorwałam go na ebayu już dość dawno temu i na wielu blogach czytałam, że linia Spoiled pochodzi od marki Wet n Wild
Shuffle the Deck to mieszanka srebrnego-czerwonego-czarnego sześciokątnego brokatu w kilku rozmiara. Bezbarwna baza jest taka trochę lejąco-wodnista, łatwo z nią przesadzić (szybko wysycha na szczęście, ale ubywa też dużo lakieru). Brokatu jest dość mało (ale to topper, więc dla mnie nie jest to jakaś wybitna wada), pędzelek jednak dobrze łapie drobinki i nakładają się w porządku - nie trzeba uprawiać brokatowego wędkarstwa. :) Bardzo podoba mi się ta kombinacja brokatowa... ja chyba lecę na wszystko, co ma w sobie czarny brokat. Ale poważnie, uważam, że tutaj dobór brokatu jest świetny. Bo według mnie topper jest ciekawy, taki w sam raz, umiarkowany; nie powiedziałabym, że jest nudny, ale tym samym nie jest szalony-przesadzony. Po prostu idealny. :)


Shuffle the Deck, Spoiled
I got it from ebay and I read on many blogs that Spoiled line comes from Wet n Wild brand.
Shuffle the Deck is a combination of silver-red-black hex glitter in various sizes. Clear base is rather runny, it's easy to apply too much (it dries quickly though, but uses up very quickly),  glitter is a bit sparse (well, it's a topper, so it's not necessarily a bad thing), but the brush catches a lot of pieces and they apply well, there's no need for glitter fishing. I really love this combination, I think I like everything with black glitter in it. ;) But really, I think the choice of glitter was really good, here it's interesting and moderate, I wouldn't call it boring, but at the same time it's not over the top. Just perfect. :)





10 comments:

  1. ładne połączenie kolorów ;)

    ReplyDelete
  2. Ładny topper!
    A czarny brokat zawsze, wszędzie i do wszystkiego <3

    ReplyDelete
  3. Trafne połączenie, podoba mi się :)

    ReplyDelete
  4. super opalizuje ten czerwony na różowo, mega :> Musze mój po remoncie wygrzebać :)

    ReplyDelete
  5. topper wygląda genialnie :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...