Thursday, 25 July 2013

Nail Polish Fall 2013

Hello guys,
Most probably I'm spoiling your holidays and summer, I don't know myself what has happened to me, but I enjoy looking at fall promo materials and I cannot wait for these to come out. This summer was extremely weird and I didn't go through any neon-bright mania this season...luckily, there's still August ahead of us. Have fun, please enjoy and let me know what you think. :)

Hej,
Pewnie psuję Wam wakacje i lato, sama nie wiem co mnie napadło, ale po prostu fajnie patrzy mi się na jesiennie materiały prasowe i nie mogę się już doczekać tych lakierów. W ogóle to lato było dla mnie dziwne i nawet nie bardzo miałam czas na jakąś neonowo-jaskrawą "fazę"...no, ale jeszcze cały sierpień przed nami.  Mam nadzieję, że mimo upałów post Was zainteresuje i dajcie znać, co sądzicie o tych kolekcjach. :)



Check ChicProfile.com for a great China Glaze Collection Calendar!
Na stronie ChicProfile.com znajdziecie świetny kalendarz kolekcji ChinaGlaze!


Girl About Town






New Pupa Lasting Color Gel line




17 comments:

  1. Wow, ale mnie rozmarzyłaś z tymi kolorami. Są piękne, już niektóre wpadły mi w oko ;)

    ReplyDelete
  2. Golden Rose mnie oczarował! Mam nadzieję, że coś wpadnie w moje łapki. ;)

    ReplyDelete
  3. Zapowiada się ciekawie :-)

    ReplyDelete
  4. ja tam wolę letnie barwy, ale niektóre kolorki nawet niczego sobie ;]

    ReplyDelete
  5. Upały ? Jakie upały ? W Lublinie od kilku dni jest ZIMNO, dopiero dziś trochę słońca się pokazało, więc jesienne lakiery byłyby jak najbardziej na miejscu :) Color Club będzie miał kilka fajnych kolorów jak widzę...

    ReplyDelete
  6. Orly poszalało... <3
    ja teraz mam typowo wakacyjno-neonowy paznokciowy nastrój, ale lubię być na bieżąco albo... nawet o krok w przód! :) a ten kalendarzyk świetny.

    ReplyDelete
  7. O.P.I, Zoya, Chanel i Essie... cudeńka !! Szczerze, to ja lepiej czuję się właśnie w takich lekko zgaszonych barwach ,niż w ostrych neonowych.

    ReplyDelete
  8. ojj piękne lakiery :) podobają mi się Color Club, Orly i GR <3

    ReplyDelete
  9. Póki co jeszcze nie ruszają mnie jesienne kolory i stawiam wszystko na pastele i neony:)Ale pewnie odmieni mi się jak zaczną spadać pierwsze liście i będę chciała wszystkie lakiery z jesiennych kolekcji:d

    ReplyDelete
  10. Piękne złote odcienie wypatrzyłam.. sa sa sa..i na patrzeniu się skończy, bo nie dla mnie te ceny.. ale kolory cudowne...:) Niektóre firmy widzę będą dalej ciągnąć lato:D i dobrze.. najgorzej to iść w schematy:)

    ReplyDelete
  11. o, artdeco wypuściło paradoxal, rychło w czas ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah, też o tym samym pomyślałam - widocznie uznali, że kończą nam się paradoxalowe zapasy i kupimy nowy. ;)

      Delete
  12. Ale świetne są ;> Ja tam się cieszę, że jest lato mimo iż też nie miałam jakiejś "fazy" na neonki ;>

    ReplyDelete
  13. Dawno nie kupowałam Chinek, coś tutaj wybiorę :)

    ReplyDelete
  14. I'm curious about the China Glaze Crinkle Chrome and is Zoya Gilty coming back this fall? I hope so it's a lemming of mine.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...