Sunday, 28 July 2013

Nail Art Sunday: Summer

Hej hej,
To już dość stary wzorek, ale postanowiłam pokazać go dzisiaj, bo idealnie pasuje do panującej pogody (i wiele bym dała, żeby móc spędzić trochę czasu nad morzem). Utknęłam na weekend w domu, bo pogoda zniechęciła mnie to jakiegokolwiek działania (nawet promocja weekendowa na świece w Bath and Body Works mnie nie skusiła). Było spokojnie i cicho, wreszcie nadrobiłam zaległe filmy. Zrobiłam też nowe wzorki, więc od razu zapraszam na przyszłą niedzielę. Dajcie znać jak radzicie sobie z upałami - nie mam pomysłu jak przetrwać jutro. Teraz uratowała mnie woda z miętą i cytryną, ale to chyba nie wystarczy.

Hello,
That's an old nail art, but it matches perfectly the weather over here (and I wish I could spend sometime in the seaside). My weekend was very calm and quiet, because it's so hot that I decided to stay home (even weekend candle sale at Bath and Body Works wasn't tempting enough). I managed to watch many films, so I'm really delighted. I also did some new nail art, so stay tuned next Sunday. Let me know how you deal with the heat, I'm not sure how I'm going to survive tomorrow. I think only water with mint and lemon kept me alive!



10 comments:

  1. Do pogody rzeczywiście idealny, jednak mnie jakoś nad morze nie ciągnie, mimo upałów:)
    Pazurki świetne:)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili, na zdobienie paznokci:)

    ReplyDelete
  2. ładny motyw :)
    pogoda super, szczególnie jak trzeba siedzieć w pracy :( ale mam za to klimę i daję radę z upałami ale jutro nie wiem jak dam radę :(

    ReplyDelete
  3. wzorek jest świetny! ta lemoniada/drink super :)
    ja też nie mogę wytrzymać...chwilę ulgi przynosi jazda autem z klimą ;)

    czekam na następny wzorek! :)

    ReplyDelete
  4. Boję się jutra, ale pojutrze ma być dużo chłodniej i to mnie uspokaja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też się boję, to na pewno będzie piekielny poniedziałek. :D

      Delete
  5. Z upałem nie radzę sobie wcale, ciągle tylko głowa mnie od tego boli :( niestety nawet nie da się zrobić przeciągu w domu :( HELP

    ReplyDelete
  6. Świetny! mi już na te upały picie nie pomaga, chociażmoże taka lemoniada??:D .. snuję się tylko.. jakiś koszmar

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...