Sunday, 21 July 2013

Nail Art Sunday: Rose Tutorial

Pewnie nowsze czytelniczki mogą nie kojarzyć mojej Wzorkowej Niedzieli (musiałam zawiesić tę tradycję z powodu przeprowadzki i niemożliwości robienia jakichkolwiek wzorków...nadal nie bardzo mam d tego głowę, ale na szczęście znalazłam jeszcze kilka niepublikowanych rzeczy.
Na dzisiaj mam róże, takie trochę w stylu tatuaży, które nie wymagają za dużo umiejętności. Mogą być trochę niedbałe i nieprecyzyjne, a nadal będą wyglądać w porządku. Potrzebujecie tylko bazowego koloru, kilku lakierów na róże, plus czarną farbę akrylową lub lakier na detale. Wydaje mi się, że nietrudno wykonać taki wzorek (na obu rękach), ale złożyłam to do kupy w skromny instruktaż krok po kroku. Oczywiście na koniec dobrze jest nałożyć topcoat, żeby wzorek był trwalszy.


Hello ladies,
Some new readers may not remember my Nail Art Sunday (I had to suspend it for a few months, as I've been moving and I had no time for nail art whatsoever...I'm still a bit busy with life, but I've got a couple of unpublished nail designs left.
For today I've got tattoo style roses, which do not require a lot of skills. They can be a little bit messy and not precise and still look great.  All you need is base colour, a couple of polishes for roses and acrylic black paint (or nail polish) for detail. I think it's not difficult to make (both hands), but I put it together  and created this lil step by step tutorial. Obviously it's good to apply topcoat to make it last longer.





13 comments:

  1. Wygląda ciekawie i rzeczywiście niezbyt skomplikowanie. Ale na obu dłoniach w życiu nie udałoby mi się go odtworzyć :P

    ReplyDelete
  2. Wow nawet nie wiedziałam, że w tak prosty sposób można zrobić kwiaty na pazurkach. No ale niestety, tak jak mówi Megdil nie ma opcji zrobienia tego na prawej dłoni... Jak robię jakieś zdobienia to zazwyczaj na lewej a na prawej jakieś karykatury :(

    ReplyDelete
  3. jakie ładne, muszę wreszcie kiedyś jakieś róże zmalować:)

    ReplyDelete
  4. fajnie wyszło :) mi się podoba

    ReplyDelete
  5. Reminds me of vintage fabric!

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajnie to wygląda, z chęcią wypróbuję te różyczki na sobie ;)

    ReplyDelete
  7. może spróbuję zrobić, ale w wersji psychodelicznej :D

    ReplyDelete
  8. bardzo fajne i proste zdobienie ;]

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...