Thursday, 11 July 2013

Koala Bear-y, OPI

Koala Bear-y, OPI
Ech, pogoda tutaj nagle się popsuła...i nagle jest jesień, zrobiło mi się smutno, więc postanowiłam skupić się na pozytywnym kolorze. No i co mogłoby być lepsze niż różowy OPI? Odpieram atak!
Koala Bear-y jest jednym z najpopularniejszych róży OPI, jest soczysty, nasycony i dość głęboki (wpada minimalnie w czerwień, ale tylko minimalnie i to nadal zdecydowanie różowy). Nie zakwalifikowałabym go do typowych malinowych (berry) lakierów, według mnie jest zbyt nasycony, żywy i pogodny. Bardzo go lubię, uważam, że różowe i czerwone OPI są wyjątkowe, zawsze idealne i ponadczasowe. Aplikacji i formule też nie można nic zarzucić, dwie warstwy kryją w pełni i wysychają bardzo szybko. Jednak OPIki to moi mali ulubieńcy, nie kupiłam już żadnego z nowszych kolekcji od wieeeków. Zakochałam się w jesiennej kolekcji San Francisco, chcę wszystkie *.* Proszę o datki, haha.


Koala Bear-y, OPI
Ouch, the weather is awful here...it feels like autumn and I feel sad...so, let's think in pink. Counter attack!
Koala Bear-y is one of the most popular OPI pinks, it bright, rich, deep pink (it leans slightly towards red, but only slightly and it is still pink). I wouldn't classify it as berry shade, it's too saturated and happy, to be honest. I like it a lot, to me all OPI pink and reds are perfect and timeless. Application is flawless, two thin coats are enough and they dry quickly, formula is very easy to handle.  OPI polishes are one of my favourite and I haven't bought their stuff from new collections for aaaages. I fell in love with San Francisco collection for fall, I want all of them *.* Please donate, haha.





14 comments:

  1. piękny jest! uwielbiam takie kolory :)

    ReplyDelete
  2. Kolor cudowny, u nas też pogoda okropna! ;<

    Zapraszam, nowy post :>

    ReplyDelete
  3. u mnie dzisiaj zimno :( śliczny kolorek ;)

    ReplyDelete
  4. ej świetny jest ten kolor !

    ReplyDelete
  5. Super jest, taki mocny.
    Mnie też się baaardzo podoba San Francisco... Uwielbiam jesienne lakiery.

    ReplyDelete
  6. Tez go mam i rzeczywiście aplikacja jest super :) zgadzam się, że czerwienie i róże opi są ponadczasowe i na każdą okazję :)pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  7. ładny, opi ma spoko róże ale wolę czerwienie od nich :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. no Ty w ogóle nie lubisz różowych, dziwnym nie jest. :D

      Delete
  8. Uwielbiam takie odcienie różu, śliczny:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...