Wednesday, 10 July 2013

Jolly Jewels vs nail inc.

Jolly Jewels 111, Golden Rose

Pudding Lane z nails inc. opisałam dokładnie TUTAJ.

Jeśli chodzi o Golden Rose, dostałam go od SpookyNails <3 i oczywiście zakochałam się od razu. Wiecie już dobrze, że uwielbiam niebieskie lakier i brokat. A niebieski lakier a brokatem to czysta perfekcja. :) Jolly Jewels 111 ma w sobie mały, jasny brokat hexowy i nieco większe kawałki w złotym kolorze (czasami wygląda trochę jak zielony, dzięki niebieskiej bazie). Baza jest trochę transparentna, ale w sumie dwie warstwy spokojnie kryją. Potrzebne jest raczej dodanie topcoatu, bo powierzchnia nie należy do najgładszych, ale topcoat załatwia sprawę. Cały efekt kojarzy mi się z jakimiś wróżkowymi, wodnymi liliami. ;)
Pudding Lane jest dość podobny, ale niebieska baza jest trochę ładniejsza, bardziej nasycona i letnia...no ale z drugiej strony Jolly też nie jest brzydki, po prostu inny. Brokat z Pudding Lane też jest kompletnie inny, co zresztą widać na zdjęciach. :)




Jolly Jewels 111, Golden Rose

I described Pudding Lane nails inc. in detail HERE.

When it comes to Golden Rose, I got this one from SpookyNails <3 and I truly love it. You all know I love blue polish and that I love glitter. Blue varnish with glitter is pure perfection. :) Jolly Jewels 111 contains small light silver pieces and larger golden hex glitter (at times it looks slightly green because of blue base). Blue base is a bit sheer but two coats look decent. It needs a bit of topcoat because surface isn't very sleek, so topcoat helps a lot. The whole look reminds me of some fairy water lilies. :)
Pudding Lane is quite similar, but the blue base is prettier, more sky-like and summery, but at the same time Jolly Jewels is very pretty as well, just different. Glitter suspended in Pudding Lane is completely different too, as you can see in the photos.


L-R (L-P): nails inc., JJ, nails inc., JJ



14 comments:

  1. CHYBA SIĘ ZAKOCHAŁAM ! . szkoda , że nie mam dostępu do GR :(

    ReplyDelete
  2. Pudding zdecydowanie bardziej chwyta mnie za serce :D Jest piękny!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnie chyba jednak też...w ogóle mam wrażenie, że drobniejszy glitter lepiej sprawdza się w takich miksach lakierowych. Może to nie reguła, ale jednak.

      Delete
  3. Oba są piękne, ale chyba jednak Pudding wygrywa ;>

    ReplyDelete
  4. Oba śliczne, ale Pudding widać ma lepsze krycie a i drobniejsze elementy bardziej do mnie przemawiają, choć mam jednego GR jj o nr 107 ;)

    ReplyDelete
  5. Pudding mi się bardziej podoba, chyba dlatego, że jest subtelniejszt.. chociaż oba robią wrażenie:)

    ReplyDelete
  6. łoooo JJ fajny ale ten drugi to dopiero wymiata :O

    ReplyDelete
  7. oba ładne ale nails inc cudowniejszy ;)

    ReplyDelete
  8. oba są super, ale bardziej mi do gustu przypadł JJ :)

    ReplyDelete
  9. mam GR i dużo bardziej w tym porównaniu podoba mi się nail inc. ale ja maluję jedną warstwę essie in the cab-ana i na to GR - efekt jest dużo lepszy niż lakier solo :)
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  10. W linii Jolly Jewels Golden Rose jestem zakochana, ale jak patrzę to Twoje pazurki i mogę porównać to Pudding bardziej mi się podoba :)
    Ale oba z chęcią bym przygarnęła :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...