Saturday, 20 July 2013

Inglot 822

Inglot 822
To lakier, który tak właściwie kupiłam mamie, najbardziej lubi różowe lakiery a do tego był przeceniony o połowę, więc po prostu musiałam brać. Sam kolor nie jest oczywiście szczególnie ekscytujący, ale z drugiej strony w moim pokaźnym zbiorze nie ma wielu róży, które jednocześnie byłby tak bezpieczne i tak ładne. Wydaje mi się, że to super wybór dla osób, które chcą ładnie podkreślić paznokcie, ale nie chcą aby rzucały się w oczy. Sama zwykle wybieram bardziej zdecydowane kolory, ale miewam dni, kiedy mam ochotę na coś spokojnego i prawie "niewidzialnego". 822 ma w sobie typową dla Inglota mgiełkę/poświatę, na pewno nie jest to perła,  tylko właśnie taka lekko srebrna poświata, która ładnie odbija światło. Słyszałam gdzieś, że dodawana jest po to, żeby aplikacja było prostsza. Tutaj malowanie też nie sprawia kłopotu, nie smuży, nie bąbelkuje. Nałożyłam jakieś 2-3 warstwy.

Inglot 822
That's a polish I actually bought for my mum, she likes all kinds of pinks and it was 50% off, so I had to get this. It's a pale, soft pink. The shade is not exciting, but at the same time in my large collection I haven't got many pinks which are so safe and pretty at the same time.  I think it's great for people who want to make their nails look prettier, but they don't want them to stand out. Usually I go for brighter shades, but I sometimes feel like wearing something calm and nearly "invisible". 822 has also typical to Inglot sheen, it's not pearl definitely, sheen is the best word for it, I believe. I've heard it is added to make application easier. It applies nicely, there are no smudges nor bubbles. I applied 2-3 coats.



12 comments:

  1. ekhem, z grzeczności inaczej nie skomentuję :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. no, moja mama niestety nie jest szaloną blogerkOM. ;p

      Delete
    2. Wiem, tym bardziej, że ma fajniejsze paznokcie. :P

      Delete
  2. Ładny kolorek,w sam raz na lato:)

    ReplyDelete
  3. śliczny kolor, idealny na lato ;) moja mamusia ma podobny , tez z INGLOT'a ;)

    ReplyDelete
  4. Moja w drugą stronę ma zupełnie.. najlepiej w granatowych latać albo czarnych:) Ten kolorek taki zwyczajny, ładny:)

    ReplyDelete
  5. śliczny ten kolor! Taki delikatny i kobiecy

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...