Thursday, 4 July 2013

Festival Fuchsia II, H&M duo

Festival Fuchsia, H&M
Tutaj zielona część, zachęcam do popatrzenia. Lubię lakiery z HMu, mają całkiem niezłą jakość biorąc pod uwagę cenę. Mają dobre krycie, trwałość i czas schnięcia (w większości), nie są jakieś idealne (ale nie ma idealnych dla każdego lakierów), są bardzo przyzwoite jak na odzieżową markę. Nie przepadam gdy firmy mają lakiery w różnych butelkach (taki niespójny branding), ale w tych z H&M mi to w ogóle nie przepada - zawsze są takie urocze. :)
Do lakieru: to wibrujący, soczysty i wesoły róż w typie fuksji. Maluje się nim bardzo dobrze (mimo niewygodnej butelki/pędzelka, podwójne lakiery nie należą do najwygodniejszych). Formuła/krycie jest świetna, jedna warstwa wygląda okej, ale ja zawsze nakładam dwie. Uwielbiam ten róż, jeśli znacie więcej podobnych, to koniecznie dajcie mi znać (muszę wreszcie dorwać Are Berries in the Canaries z OPI!)

Festival Fuchsia, H&M
Here is the green part, have a look. I really like H&M polishes, their quality is fine considering the price. They have good coverage, drying and lasting time, they're not perfect (well, there's no perfect polishes for everyone), but very decent for a clothing brand. Usually I don't like when brands have polishes in many various bottles, but in H&M ones I don't mind it at all - they're always so cute. :)
To the polish: it's vibrant fuchsia pink, very juicy and happy looking. It applies really well, despite its uncomfortable bottle/brush (duo polishes are not very handy). The formula/coverage is great, one coat looks good, but I always apply two. I love this pink, if you know more polishes like that, let me know (I have to buy Ate Berries in the Canaries from OPI at last, awww!)






P.S. Can you enlighten me? Google Reader supposed to disappear on Monday, but it's still there!?
Feel free to follow me on Bloglovin', just in case :)

P.S. Może mnie ktoś oświecić? Google Reader miało zniknąć w poniedziałek, a nie zniknęło?!
Na wszelki wypadek, podrzucam link do wielorybiego Bloglovin' :)



13 comments:

  1. nie ma: http://www.google.com/reader/about/

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam ten sam lakier i tez go bardzo lubie :D

      Delete
  2. Też lubię lakiery z h&m bo czasem można znaleźć coś niestandardowego, ja jakiś czas temu dorwałam na przecenie piękną butelkową zieleń, lakieru w takim kolorze nie widziałam w drogeriach typu rossmann czy natura

    ReplyDelete
  3. wyciagnij sobie z opakowania ;p

    ReplyDelete
  4. śliczny:) właśnie dziś wysłałam męża, bo jakieś promocje gigantyczne były.. ale zostały resztki niestety.. a nic jeszcze z tych lakierów nie miałam...;)

    ReplyDelete
  5. Google Reader zniknął. Chyba mylisz usługę czytnika wiadomości RSS (czyli Google Reader) z usługą Followers (Google Friend Connect). To dwie różne rzeczy, nagminnie mylone w blogosferze (nie tylko polskiej).

    ReplyDelete
  6. to o co chodzi ? ja szłyszałam że obserwatorzy mieli zniknąć, więc ? nie ogarniam tego ;D. Lakier piękny .. pdooba mi się to opakowanie w kropeczki ;d

    ReplyDelete
  7. O to chodzi że ja na przykład zawsze blogi przeglądałam na komórce przez aplikację Czytnika, czasem na komputerze przez wersję stacjonarną, obserwując blog jednocześnie dodawało się go do listy czytelniczej, bardzo wygodne. Teraz można tylko obserwować, ale już nic z tego (chyba?) nie wynika. Są inne aplikacje ale to już nie to samo :(
    Kolor piękny, fuksja ale jakby przybrudzona. Mam jeden taki zestaw z hm, koral i granat, kolory ładne i świetnie dopasowane, tylko raz malowanie niewygodne a dwa odpryskują na pierwszy albo najdalej na drugi dzień , jedne z najbardziej nietrwałych lakierów jakie mam.

    ReplyDelete
  8. lubię takie kolory :) mam coś podobnego, chociaż bardziej intensywnego z China Glaze.
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  9. wspaniały kolor :) i jaka śliczna zakrętka <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...