Friday, 19 July 2013

Celebration Time 339, ANNY

Celebration Time 339, ANNY
Jej, ale tutaj gorąco...pomyślałam, że dobrze będzie pokazać lakier, który jest ciemniejszy i mniej słoneczny. Nie wiem czemu ale właśnie ten lakier skojarzył mi się z takimi ciemnymi, kamiennymi i zimnymi w dotyku płytkami w łazience, takiej duże i przestronnej, w stylu spa. Hmm...o czym ja w ogóle gadam? Chyba słońce mi zaszkodziło jednak.
W każdym razie, jestem zakochana w lakierach ANNY, ich jakość jest świetna, wygodny pędzelek i świetne krycie (ten to jednowarstwowiec, ja nałożyłam dwie...inaczej nie byłabym sobą). 
Kolor to mieszanka brązu, oliwki, starego złota, to taki zielonkawy brąz, z domieszką antycznego złota. Z daleka daje fajny, głęboki metaliczny efekt (nawet lekko duochromowy). Zdjęcia wyolbrzymiają ślady pędzelka, na żywo są raczej niewidoczny a lakier ma gładką, jednolitą powierzchnię. Dla mnie ten kolor jest bardzo oryginalny i taki glamour.

Celebration Time 339, ANNY
Whoa, it's super hot here, so I thought it'd be good to show a polish which is darker and less sunny. I don't know why but today this polish reminded me of stone-like, cold in touch tiles in a dark, spacious bathroom, in a kind of spa style. Do you know what I mean? Geeez, it's really hot...what am I talking about!?
Anyway, I'm truly in love with ANNY polishes, their quality is really amazing, the brush is very handy and coverage is really impressive (this one is a one-coater, I applied two though - I wouldn't be myself if I didn't). The shade is a mixture of bronze-olive-golden-brown shades, it's a green brown, it has a bit of antique look. From a distance it gives a deep, metallic look (slightly duo chrome, too).Brush strokes are exaggerated in the photos, in real they're hardly visible - it's a sleek, even, metallic surface. I think this polish is very chic and glamorous.





BTW, I added some new Whale pictures on the blog, hope you like them. :) I also created blog badges/buttons for you to use. Click click.


BTW, ostatnio dodałam trochę nowych wielorybich obrazków, mam nadzieję, że zmiany się Wam spodobają. Zrobiłam też nowe plakietki/guziki blogowe, z których możecie korzystać. Klik Klik.

13 comments:

  1. wow, bardzo strasznie wpadł mi w oko ;)

    ReplyDelete
  2. fajny, ta isadora co mam dla ciebie ma podobny kolor tylko inne trochę wykończenie.

    ReplyDelete
  3. Fajny :) ja tez jestem zachwycona jakoscia i swoboda w malowaniu tymi lakierami, szkoda tylko , ze ich cena w Douglasie jest tak wysoka :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. zaspamuję, w http://drogeriawiki.pl są o chyba 10-15 zł tańsze

      Delete
  4. Uwielbiam Twoje skojarzenia lakierowe :). Wiem, o co chodzi Ci z tymi kafelkami, rzeczywiście, może się tak kojarzyć!
    Lakier jest super, Anny ma genialne pędzelki.

    ReplyDelete
  5. luuubię takie kolory *.* świetny, szkoda tylko że cena odstrasza... a wiele bym przygarnęła.

    ReplyDelete
  6. zakochałam się w tym kolorze! określenie 'glamour' jak najbardziej trafne :)

    ReplyDelete
  7. Piękny i oryginalny kolor!!

    ReplyDelete
  8. piękny, ale... te smugi po pędzelku :( nakładałabym drugą warstwę gąbką i byłoby cacy <3
    (wiem, marudzę :( zwalam to na upał :).

    ReplyDelete
  9. strasznie mi się podoba, nie wiem czemu ale przypominają mi kolorek cukierki kukułki :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...