Tuesday, 16 July 2013

Art Deco 63 vs Colour Alike 485

 Art Deco 63 vs Colour Alike 485
Halo halo, dziś chciałam pokazać coś bardziej wibrującego i pełnego życia. Nie wiem co mnie ostatnio opętało, ale te kilka dni upłynęło mi pod znakiem bycia spowolnioną, nieprzytomną i zaspaną...Może chociaż ten lakier mi pomoże. 
W tym sezonie widziałam sporo zieleni w tym stylu, ale z nich wszystkich to ten wydaje się być najbardziej wibrujący i taki elektryczny. Kojarzy mi się że świeżo skoszoną trawą, nie jest wyprany ale nie zaliczyłabym go też do jaskrawych. Zakwalifikowałabym go jako kwaśna, trawiasta zieleń. ;)
Maluje się nim przyjemnie, 2 grubsze lub 3 cieńsze warstwy i gotowe. Ma też bardzo ładny połysk i szybko wyscyha. Butelki Art Deco są bardzo małe, ale na szczęście pędzelek jest wygodny, elastyczny i nabiera odpowiednią ilość lakieru. Gdyby tylko były nieco tańsze!

Art Deco 63 vs Colour Alike 48585
Hello ladies, I want to show something vibrant and full of life today. I don't know what has happened to me in the past couple of days, I'm sleepy, absent-minded and slow...Maybe this polish is going to help me.
I've seen quite a lot of similar greens this season and this one seems to be the most vivid and electric from the bunch. It reminds me of fresh cut grass, it's not washed out and it isn't extremely bright either. I'd call it sour grass green. :) It applies nice, 2 thicker or 3 thinner coats and you're done. It has a nice shine and dries quickly. Art Deco bottles are very tiny but the brush is comfortable and flexible, it applies just the right amount of nail varnish. I wish they were cheaper!





Jeśli chodzi o Colour Alike 485 (w butelkach wyglądały niemal identycznie), to jest trochę jaśniejszy, bardziej wyblakły, przykurzony i stonowany niż Art Deco, ale generalnie są z tej samej bajki. To bardzo podobny typ zieleni, tylko jeden jest bardziej nasycony niż drugi.

When it comes to Colour Alike 485 (they seemed the same in the bottles), it is a bit lighter, more washed out, dusty and toned down than Art Deco, but in general they are quite similar. It's the same type of green, one is simply more saturated than the other.


L-R (L-P): Colour Alike, Art Deco, Colour Alike, Art Deco




Remember to follow the Whale on Bloglovin and Facebook!


11 comments:

  1. Ładny aczkolwiek nie mój odcień :-)

    ReplyDelete
  2. wygląda bossssssko :) pragnę go, bardzo :P jesteś niedobrą kusicielką.

    ReplyDelete
  3. Cudowny jest :) Niby podobne, ale mi bardziej podoba się Art Deco :D

    ReplyDelete
  4. Ładny! Taki soczysty kolor. Aczkolwiek u mnie by się dobrze nie prezentował

    ReplyDelete
  5. b. ładny kolor. właśnie czegoś takiego mi potrzeba w swojej kolekcji ;)

    ReplyDelete
  6. zieleń to mój ulubiony kolor także jestem na tak ;)

    ReplyDelete
  7. Lovely colors.. both of them :)
    Im a sucker for anything and everything green at the moment :)
    hugs
    xx

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...