Monday, 22 July 2013

489 Colour Alike

489 Colour Alike
Nie pokazywałam nic pomarańczowego-koralowego na blogu chyba przez całe wieki. Pochodzi z kolekcji GND (gdańskiej) Colour Alike i nazywa się Arielka. Jest zapachowy jak wszystkie ich nowe lakiery (pachną podobnie, delikatnie i owocowo). Odcień trudno mi jakoś konkretnie opisać (zresztą jak większość korali/pomarańczy/czerwieni bardzo się zmienia zależnie od światła). Kojarzy mi się z krewetkami, ale takimi przejaskrawionymi, kreskówkowymi. :D Ogólnie to lekko koralowy pomarańcz, z delikatnymi czerwonymi podtonami.
To bardzo fajny letni kolor i muszę ponosić go na stopach jak najszybciej. Zdałam sobie właśnie sprawę, że od wieków nie sięgałam po nic podobnego...a takie wibrujące i wesołe kolory zawsze się fajnie nosi. :)
Formuła jest dobrze kryjąca (ale nie gęsta), ogólnie nie sprawia problemów i maluje się przyjemnie. Nałożyłam dwie warstwy, nie były wodniste, lejące się, a lakier ma bardzo ładny połysk. Możecie kupić je tutaj.

489 Colour Alike
I haven't shown anything orange-coral on my blog for ages, so here it is. 484 comes from GDN summer line from Colour Alike  and it is scented (they all have similar, subtle fruity fragrance).
The shade is difficult to describe (like all coral/orange/red polishes it changes a lot depending on light source). It reminds me of shrimps a little, but brighter and cartoonish. :D Basically it's coralish orange, with subtle red tones.
It's a lovely summer shade and I'm going to wear it on my feet as soon as possible. I just realised that I haven't worn anything similar for a long time. Vibrant and upbeat shades are always pure joy to wear. :)
 Formula is dense (but not thick), so coverage is very good and it's basically easy to manage. I applied two coats, they weren't runny and there's a lovely gloss finish to it.






12 comments:

  1. on jest piękny i musze przyznać, że pięknie wygląda na twoich paznokciach, naprawdę ci pasuje :>

    ReplyDelete
  2. Colour Alike po prostu rządzi- i te nazwy!
    ciekawa jestem, w jakim stopniu ten lakier jest podobny do arielki... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie też nad tym dzisiaj myślałam. W ogóle zgłupiałam i nie wiedziałam który jest który (nie mam ich pod ręką). :) Porównam je koło weekendu, bo sama jestem ciekawa...jak wrzucę Arielkę, to dodam i porównanie. :) (pewnie jest bardziej pomarańczowa i marchewkowa)

      Delete
    2. arielka jest bardziej koralowa niż pomarańczowa :)

      Delete
  3. Dla samej nazwy chciałabym go mieć... wyjątkowa:) Kolor cudowny, bardzo w moim guście:)

    ReplyDelete
  4. Sama nie wiem, dlaczego go nie kupiłam :)

    ReplyDelete
  5. śliczny kolor ;] hehe nazwa tez spoko

    ReplyDelete
  6. Cudowny :) nie mogę uwierzyć, że go sobie odpuściłam gdy zamawiałam kilka lakierów z tej kolekcji... trzeba będzie go kupić, jest sliczny :))))))

    ReplyDelete
  7. prześliczny kolorek.. ni to czerwień, ni pomarańcz - genialny, letni kolorek ! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...