Wednesday, 3 July 2013

160 Sensique

160 Sensique
Rzadko pokazuję/kupuję lakiery powszechnie znane jako taupe, bo większość jest dość podobna do siebie, a co najgorsze, nie pasują za bardzo do mojej karnacji (czego żałuję, bo to bardzo fajny kolor i pasuje prawie do wszystkiego).
Akurat temu bliżej do brązu niż typowego taupe, to  taki chłodny brąz, który nie ma wyraźnych szarych/brudnych/błotnych tonów...to znaczy, wygląda trochę jak błoto, ale bardziej takie mokre niż suche. :D
160 nie wygląda na mnie aż tak tragicznie, dużo gorzej wyglądają te jaśniejsze i bardziej szare lakiery taupe (czy też grzybnie...ktoś jeszcze pamięta to określenie? stare, dobre lakierowe czasy. :)) Malowanie jest bajeczne, wystarczą tylko dwie, cienkie i bezproblemowe warstwy, które są bardzo błyszczące (na zdjęciach bez topcoatu).

160 Sensique
I rarely show/buy taupe polishes because they're all quite similar in my eyes and I think they don't match my skin tone (which I really regret because they're so wearable and nice).
This one is closer to brown than taupe I think, it is cool toned brown but it doesn't have any strong grey/dusty/muddy tones. I mean, this looks like mud, but more of a wet mud rather than dry mud. :D
160 doesn't look that bad on my hands, it's way worse with more grey and lighter types of taupe.
Application is really cool, you need only two thin and easy coats and it has great shine (no topcoat in the photos). Do you like taupes?








13 comments:

  1. e fajny, w sumie myślałam że będzie gorszy. Może go kiedyś nawet użyję huehue :P

    ReplyDelete
  2. Ale smutas, jesiennie mi się skojarzył ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh, ja właśnie lubię czasem takie smutasy latem, bo równoważą bardziej kolorowe ubrania. ;)

      Delete
  3. Great color, no matter what we call it, taupe or brown.

    ReplyDelete
  4. ja w takich kolorach czuję się średnio, ale u ciebie mi się podoba :) pewnie bliżej jesieni bym się na niego skusiła.
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  5. nie zawsze lubię te kolory, chyba muszę mieć do nich nastrój, ale ten jest nawet ładny ;)

    ReplyDelete
  6. A ja nadal używam takich kolorów i wciąż słyszę zachwyty! :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. U innych też często zachwycam się takimi lakierami, niby takie nudne a i tak fajne. Dla mnie to taka nowa klasyka trochę. ;)

      Delete
  7. I love these kinda colors for nail polish :) I love muddy/dirty/dusty tones :)
    I think this one looks really lovely :)
    hugs
    xx

    ReplyDelete
  8. ładny, ale nie dla mnie ;)

    ReplyDelete
  9. bardzo ciekawy odcień, ale sama nie lubię swoich dłoni w takich kolorkach ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...