Friday, 7 June 2013

Top Turquoise, Models Own

Top Turquoise, Models Own
I haven't got thaaaat many turquoise polishes, I don't even know why because they're pretty and I love them on others. I rarely wear them though, I rather go for blues or weird minty/jade shades, turquoise is a little too obvious for my liking and there are only few turquoise polishes with a twist (I received one some time ago, cannot wait to show you!) Top Turquoise is one of my fave turquoise polishes in my bunch, it's quite saturated but at the same time toned down (without being overly grey), I like it this way. Formula is a bit thick, it reminds me of oil paint or something like that. Consequently, it has a very good coverage, but I always prefer to apply two coats. Despite thick formula it's fast drying and luckily you don't end up with gooey, sticky surface.
 Mhmm the more I look at it, the more I like it...I think I'm going to go through all my turquoise polishes and wear one. :D


Top Turquoise, Models Own
Nie mam AŻ tak dużo turkusowych lakierów, nie wiem nawet dlaczego, bo przecież są bardzo ładne no i zawsze podziwiam je na paznokciach innych. Sama jakoś rzadko takie noszę, zwykle wolę niebieskie albo jakieś nietypowe mięty/jade, a turkus jest jakiś taki zbyt oczywisty...do tego rzadko trafiają się jakieś nietypowe turkusy (z shimmerem, brokatem, czymkolwiek...ale ostatnio trafiłam na świetny, nie mogę się doczekać, żeby Wam pokazać!) Top Turquoise to jeden z moich ulubieńców w turkusowej drużynie, jest nasycony ale też troszkę zgaszony (i przy tym nie jest poszarzały). Formuła jest gęsta i trochę kojarzy mi się z farbą olejną, a co za tym idzie, bardzo ładnie kryje. Nakładam przezornie 2 cieńsze warstwy, ale w pośpiechu i jedna warstwa daje radę. Pomimo gęstości schnie szybko i nie skończymy z lepką powierzchnią. 
Hmm, im więcej na niego patrzę, tym bardziej mi się podoba...Muszę koniecznie przejrzeć swoje turkusowe lakiery i koniecznie jakimś pomalować. :D




11 comments:

  1. wygląda bardzo przyzwoicie coć osobiście za tego typu kolorami nie przepadam...podoba mi się jednak jego błysk i wykończenie przypominające nieco lakiery muśnięte kolorowym żelem ;)

    ReplyDelete
  2. Ładny jest, ma coś w sobie ;) Wygląda jak niebo po wakacyjnej burzy

    ReplyDelete
  3. Ładnie się prezentuje, już go widzę oczyma wyobraźni na paznokciach ;D

    ReplyDelete
  4. Ja mam zaledwie 3 turkusowe lakiery, bardzo je lubię. Ten kolorek też mi się podoba.

    ReplyDelete
  5. Śliczny, ale jak dla mnie chyba za zielony :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kurcze, ja mam właśnie problem czy on jest bardziej niebieski czy zielony, miałam o tym napisać w notce, ale nie mogłam się zdecydować (dostaję jakiejś paranoi przy tych turkusach)...temu chyba bliżej do niebieskiego, szczególnie porównując do innych...ale już nie wiem.

      Delete
  6. bardzo ładny, taki mój! chcę taki no !:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja bym chciała mieć wszytkie Models Own :D

      Delete
  7. jest się nad czym rozpływać - kolor bardzo ciekawy, taki nieoczywisty :) podoba mi się.
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  8. jakiś taki mdły mi się wydaje :(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...