Sunday, 2 June 2013

Skittles Day 2013

Hiya ladies,
In Polish nail polish community we paint skittles on our nails on 01.06, it's been second year in a row and I hope it'll become our tradition. I'm a bit late with showing my manicure as I'm still travelling between cities and I forgot my cam cord, so I couldn't upload any photos. :P Last year I went for pastel skittles, this year I wanted some brights (to combat nasty weather, I guess). I wore it for almost three days and truly enjoyed it. Have a look and hope you like it. I uploaded our skittles manicures on Facebook, have a look and join!

Witam witam,
Jak już chyba wszyscy wiedzą, wczoraj był dzień Skittlesów paznokciowych. Nie wiem jak Wy, ale mam nadzieję, że to będzie już taka nasza mała Tradycja. :) Oczywiście jestem opóźniona z pokazaniem swoich, bo nadal kręcę się między dwoma miastami i teraz zapomniałam kabla do aparatu, a więc nie mogłam wgrać zdjęć. :P W tamtym roku wybrałam pastelowe skittlesy, a teraz jednak ciągnęło mnie do jaskrawych (chyba, żeby trochę powalczyć z kiepską pogodą). Zapraszam do ogladania i zerknięcia do naszej skittlesowej galerii na Facebooku. Nadal można dosyłać zdjęcia. :)


15 comments:

  1. Piękne;]ten różowy cudny<3 Zapraszam do nas, dziś też lakierowy post;] Obserwuję oczywiście:P

    ReplyDelete
  2. brałam udział w zeszłym roku i w tym też! :)

    ReplyDelete
  3. Piękne zestawienie kolorków! <3

    ReplyDelete
  4. Strasznie fajny ten niebieski :D
    Może chciałabyś do mojej galerii dołączyć? SkittlesMani 2013 - kompletuje wszystkie Skittlesy z wczoraj :D
    http://daguszka.blogspot.com/p/skittles-mani-2013.html

    ReplyDelete
  5. Super, ja jakoś nie mogłam się zdecydować jakich kolorów użyć ;)

    ReplyDelete
  6. super takie jaskrawe wyglądają :)
    a co to za róż? i ten jasny zielony z małego palca? :)

    ReplyDelete
  7. Podoba mi się taki zestaw kolorów :)

    ReplyDelete
  8. Piękne kolory, żywe i soczyste!

    ReplyDelete
  9. mocny zestaw kolorystyczny! podoba mi się dużo bardziej niż pastele :)
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...