Saturday, 22 June 2013

Raspberry (scented), My Secret

Raspberry 170, My Secret
For today I've got latest My Secret line for summer 2013, it includes 4 scented shades. I decided to start with the red one, called Raspberry (to be honest, it reminds me of strawberry rather than raspberry), the scent is weird, fruity but quite strong, I can sense strawberry mixed with grapes, but I cannot really tell! I think it has great coverage for a red polish, it looks very opaque after one thin coat, but obviously I applied 2, it always looks better. In the bottle it looks more creamy and berry-like, but on nails it gets brighter and glossier. To me it looks like fresh, juicy strawberries, mhmm. 
BTW, I'm shooting photos in a different location, I've got a feeling that these photos are different than my old ones, but I can't work it out yet...probably it'll take me some time to get used to my new place, but I hope it's not that bad. :)


Raspberry 170, My Secret
Na dziś mam ostatnią letnią kolekcję My Secret, składa się z 4 pachnących lakierów. Postanowiłam zacząć od czerwienie, nazywa się Raspberry (szczerze mówiąc mi bardziej kojarzy się z truskawkami niż malinami), zapach jest dziwny, niby owocowy ale dość mocny, wydaje mi się, że wyczuwam truskawki zmieszane z winogronami...ale naprawdę nie umiem sprecyzować. Lakier ma świetne krycie jak na czerwień, już po jednej warstwie bardzo dobrze kryje, ale ja jak zawsze nakładam dwie. W butelce sprawia wrażenie bardziej kremowego, treściwego i malinowo zgaszonego...ale na paznokciach staje się bardziej jaskrawy i szklisty. Wygląda dla mnie jak świeże, soczyste truskawki mhmm. :)
A tak nawiasem mówiąc, robię zdjęcia już w nowym miejscu. Mam wrażenie, że te zdjęcia są jakieś inne niż stare, muszę to powoli rozpracowywać....pewnie zajmie mi to trochę czasu, ale mam nadzieję, że nie jest tak źle. :)










9 comments:

  1. bardzo lubię lakiery z my secret:) ten kolor również świetny:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    ReplyDelete
  2. Oh my what a lovely nail polish :)
    I have some scented nail polishes by Rimmel and I LOVE them so much :) They have an amazing scent to them :)
    Every time I wear them my fiancé and my friends ask what perfume Im wearing :)
    You have a really lovely blog :)
    Im a new subscriber :)
    hugs
    xx

    ReplyDelete
  3. bardzo mi się podobam, faktycznie bardziej truskawkowy:)

    ReplyDelete
  4. On jest super, a zdjęcia ekstra są :P

    ReplyDelete
  5. no jest różnica w fotach, a lakier fajny :)

    ReplyDelete
  6. cudowny kolorek :D ja niestety jego nie mam, ale za to mam niebieski i kiwiowy :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...