Saturday, 29 June 2013

Las Vegas 507, Delia

Las Vegas 507, Delia
Kolejny lakier z serii Delii Las Vegas, ukazały się już dawno temu i nie mam pojęcia czemu jeszcze go nie pokazałam, przecież jest świetny (natłok lakierów wszystko psuje! :P)
507 to drobny i matowy czarny brokat z dodatkiem większych sześciokątnych holograficznych drobinek (efekt holo jest mocny, są naprawdę bardzo kolorowe). Najfajniej chyba wygląda nałożony solo, daje wtedy taki nietypowy efekt. Trudno powiedzieć czy brokat jest gęsty, bo żeby pokryć w pełni paznokcie potrzeba jakichś 4 cienkich warstw, ale już do layeringu lepiej ograniczyć się do jednej, która i tak już mocno kryje (trzeba nakładać szybko i zdecydowanie, nie ma tutaj raczej miejsca na aranżowanie brokatu po swojemu itd.) Widziałam, że sporo osób narzeka na jego konsystencję/aplikację, ale ja nie miałam żadnych problemów. Po prostu brokat w dość wodnistej bazie, nic klejącego i glutowatego. Najlepiej wygląda z dodatkową warstwą topcoatu. Ech, chciałabym żeby było więcej takich czarnych brokatów jak ten.


Las Vegas 507, Delia
That's another polish from Delia's Las Vegas series, it was released quite a long time ago and I have no idea why I haven't shown it yet, as it's super cool.
507 is a fine black matte glitter mixed with larger (strong) hex holo pieces (they're really colourful). I think it's best to apply it on its own, because it looks really unique then. It's hard to say if it's dense or not...you need up to 4 thin coats for opaque look, but when it comes to layering it's best to apply only one coat, otherwise it looks too dense (and it has to be quick and precise, there's little room for arranging glitter etc.). I've seen many people complaining about its formula, but I didn't encounter and difficulties, really. Just fine glitter in rather watery base, nothing gooey or chunky. It looks the best with an extra coat of topcoat. I wish there were more black glitters like this one. 






Follow on Bloglovin


19 comments:

  1. Ma w sobie to COŚ :) Ciekawe, czy można go jeszcze gdzieś kupić.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że jakieś resztki mogły zostać, albo gdzieś na Allegro...ogólnie dystybucja tych lakierów jest niezbyt przejrzysta.

      Delete
  2. *.* o matko, solo zabija! cudo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokładnie to chciałam napisać :) solo jest rewelacja :)

      Delete
  3. Really neat! Love the big holo pieces peeking through.
    Just so you know, your "Like on bloglovin'" (at the bottom of your post) button doesn't seem to be working right. I had one on my blog and finally removed it because it was never actually liking things for me. From what I found Online it looks like a lot of bloggers have had this trouble. =(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for letting me know! I'll investigate too...it works for me, but most probably it works only for me. :P hah

      Delete
  4. wow jeszcze tego lakieru nie widziałam :) świetny jest

    ReplyDelete
  5. Świetny, ale mi dużo bardziej podoba się na tym błękitnym lakierze:)

    ReplyDelete
  6. Jaki śliczny, muszę się za nim rozejrzeć ;)

    ReplyDelete
  7. ja mam niebieski z tej serii, jest calkiem ok, ale zapomniałam o nim, dzięki za przypomnienie ;D
    a ten czarny całkiem fajny ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O, ja właśnie przegapiłam niebieski i teraz żałuję, jest chyba bardzo podobny do takiego OPI z Muppetów...może upolują choć OPI, ale one też już trudno dostepne. :(

      Delete
  8. Mam 4 z tej serii i się kurzą, zupełnie o nich zapomniałam :)

    ReplyDelete
  9. mam jeden lakier z tej serii, chociaż trochę żałuję, że nie capnęłam również czarnego :) na jesień i zimę byłby w sam raz! to całkiem udana seria, szkoda że tak słabo rozreklamowana.
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  10. dlaczego ja go nieeeeeeeeeeeee maaam :P

    ReplyDelete
  11. kupiłam go dzisiaj i widzę, że nie popełniłam błędu :) widziałam jeszcze parę buteleczek z tego koloru i innych :) różowy jeszcze wyglądał całkiem ciekawie :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...