Saturday, 15 June 2013

Jolly Jewels 113, Golden Rose

Jolly Jewels 113, Golden Rose
Time for some Jolly Jewels. :) I think I love the whole series a lot, but this one is on my top list.
Most probably because I like pink nails and because it's hard to get interesting pinks, except for shimmer and glitters, multicolors with pink base are rather rare.
This one is a mix of hex orange red glitter and smaller golden pieces suspended in cool toned pink jelly base. I decided to apply it over plain jelly pink, because JJ113 is rather sheer and I didn't want to apply too many coats in order to avoid gritty glitter surface. I don't like glitter overload in such polishes and I prefer when the base colour is visible as well. I hope Golder Rose is going to release more Jolly Jewel polishes, they're pure joy. :)


Jolly Jewels 113, Golden Rose
No i przyszła pora na kolejny Jolly Jewels. :) Uwielbiam całą serię, ale ten akurat jest gdzieś na topie listy. Pewnie dlatego, że lubię różowe paznokcie i w sumie trudno o jakieś ciekawsze różowe lakiery, są shimmery i brokaty, ale jakieś wielokolorowe lakiery z różowym w bazie są dość niespotykane.
Ten to mieszanka pomarańczowo-czerwonego sześciokątnego brokatu i mniejszych złotych drobinek, wszystko to w chłodno różowej jelly bazie. Postanowiłam nałożyć go na najzwyklejszy różowy jelly, JJ113 jest raczej transparentny i nie chciałam nałożyć zbyt wielu warstw, żeby nie skończyć z taką nierówną, grubową brokatową warstwą. Nie lubię natłoku brokatu w tego typu lakierach, wydaje mi się, że fajniej to wygląda gdy brokatu jest mniej, a kolor bazowy dobrze widoczny. Mam nadzieję, że Golden Rose wypuści jeszcze więcej Jolly Jewels (np pastele), te lakiery to czysta radocha. ;)




12 comments:

  1. mam go :D i własnie dzięki Tobie już wiem czym dziś pomaluje pazurki :)

    ReplyDelete
  2. jest nawet fajny :) choc moim faworytem pozostaje 109 :)

    ReplyDelete
  3. Podzielam Twoją miłość do tej serii. Wszystkie wyglądają na paznokciach rewelacyjnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, to prawda, wszystkie są fajne i w sumie bardzo różne, niepowarzalne, więc trudno wybrać jakieś najlepsze. ;)

      Delete
  4. Podobają mi się te lakiery ale żadnego nie kupiłam do tej pory. Dlaczego? Bo wydaje mi się, że raz bym pomalowała i więcej do nich nie wróciła. Dziwna jestem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj, oj, może warto skusić się chociaż na jeden. :D

      Delete
  5. Paznokcie wyglądają świetnie !!

    ReplyDelete
  6. najładniejszy w nim jest pomarańczowy glit <3

    ReplyDelete
  7. tego akurat nie kupiłam , najmniej mi się spodobał :)

    ReplyDelete
  8. Nie widziałam go jeszcze.. to mam ulubieńca właśnie z tej serii.. cudowny, cukierkowy i dziewczęcy.. super:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...