Monday, 3 June 2013

Decubal Face Trio

Hello,
I'll write in Polish only as I'm not sure if this brand is widely available and it is off-topic, so you might be no interested. I'll try to post some nail polish in the evening, so stay tuned. :)


Na dziś kolejna mała odskocznia od lakierów. Jak pewnie część z Was kojarzy, miałam okazję testować kosmetyki Decubal, a z opisem tych do twarzy zwlekałam najdłużej...bo bałam się, że zapeszę. Jestem bardzo bardzo zadowolona i mam nadzieję, że nie po takim czasie nie wykręcą mi już numeru. Postaram się opisać każdy skrótowo i zwięźle, a skupię się bardziej na ogólnych wrażeniach i efekcie. Używam ich od początku kwietnia bez żadych odstępstw (dodatkiem jest tylko tonik z The Body Shop plus peeling od czasu do czasu, głównie z Lush). Są bardzo wydajne, nie zużyłam ich nawet w połowie, dla mnie to wielki plus (kremy stosuję tylko wieczorem, na dzień zwykle nakładam krem tonujący z Korresa, ale to bardziej lekki podkład niż krem). Cerę mam normalną z tendencją do mocnych, miejscowych przesuszeń plus niedoskonałości. No i mam 25 lat.
Przetestowałam już masę produktów do pielęgnacji twarzy, przerabiając różne półki cenowe i typy kosmetyków, przez naturalne, apteczne do tzw. wyższej półki. Trafiałam na lepsze i gorsze, ale zawsze był problem niedoskonałości, może nie tragicznych i nie aż tak częstych, ale jednak. A dzięki Decubalowi cera mi się po prostu USPOKOIŁA i chwała mu za to. Zawsze obwiniałam siebie, że nie jem aż tak zdrowo jak powinnam i nie oczyszczam tak dokładnie jak można...bo nie mam kilkunastu żeli, płynów, miceli, nie używam olejków, mleka, szmatek i nie robię piruetów. 

1. Face Wash - Nawilżająca Pianka 150ml
Lubię opakowania z pompką, bo są dla mnie dużo wygodniejsze w użyciu, nie trzeba siłować się z tubkami, szczególnie pod koniec opakowania. Wolę ten konsystencję pianki niż zwykły żel. Ta jest bardzo wydajna, wystarcza jedna pompka na całą twarz. Ładnie się pieni i nie spływa szybko z twarzy, więc można ją dokładnie wmasować. Dobrze oczyszcza z kremu tonującego (kiedy potem korzystam z toniku, płatek jest czysty). Nie pachnie, nie szczypie w oczy, nie przesusza i nie ściąga skóry. Już po samym umyciu pianką skóra jest gładka i miękka

2. Face Cream - Odżywczy i intensywnie nawilżający krem do twarzy 75ml
W moim przypadku opis kremu idealnie pokrywa się z działaniem. Krem jest bezzapachowy, łatwo się rozprowadza i też jest wydajny. Natłuszcza i zmiękcza skórę, ale nie zostawia na twarzy żadnej dziwnej lepkiej warstwy ani tłustej powłoki. Dość szybko się wchłania i nie powoduje błyszczenia, a przede wszystkim nie zapycha. Nie spodziewałam się specjalnie wiele po tym kremie, a naprawdę mi podpasował i zostanie chyba moim ideałem. Do tej pory nie miałam kremu, który nie zapychałby mnie choćby minimalnie.

3. Eye Cream - Ujędrniający i regenerujący krem pod oczy 15ml
Do tej pory nie przywiązywałam większej uwagi do kremów pod oczy, ograniczałam się zwykle do próbek, miniatur albo średniej półki cenowej. W sumie żaden jakoś szczególnie mi nie pasował, większość nic nie robiła, inne były za ciężkie i za tłuste, a inna powodowała podrażenie oczu. Ten jest bardzo przyjemny, ma raczej lekką konsystencję ale fajnie nawilża, koi i uelastycznie skórę. Na szczęście nie mam jeszcze większych problemów z tą strefą twarzy, więc myślę, że ten krem jest w sam raz. Nie za lekki, nie za mocny. Do tego mogę spokojnie używać go na powieki, a rano nie są wcale tłuste, a krem ogólnie nie zmniejsza trwałości cieni/kredek/linerów.

Używałyście już tych kosmetyków? Jestem ciekawa czy na kogoś innego też tak działają. :)







5 comments:

  1. Ja nigdy nie miałam nic z Decubal :)

    ReplyDelete
  2. Ja wciąż czekam na przesyłkę od niech i teraz nie mogę się doczekać ;)

    ReplyDelete
  3. Ostatnio dostałam od nich pakę z akcji na ich FB. Nie mogę się już doczekać, jak się u mnie spaskudzą te kosmetyki, mam nadz, że też będę zadowolona;)

    ReplyDelete
  4. Bardzo lubię też te produkty, muszę przyznać, że Decubal robi całkiem niezłe kosmetyki :)

    ReplyDelete
  5. ja niestety nie znam tych kosmetyków, ale brzmią całkiem fajnie :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...