Friday, 28 June 2013

Decades of Dysfunction, Orly


Decades of Dysfunction, Orly
To jeden z moich NAJ NAJ NAJ lakierów. Jestem wielkim maniakiem niebieskich, fioletowych czy różowych lakierów, ale takie białe/brudne białe/jasne lakiery to moja kolejna mania (i chyba nie pokazuję ich tutaj dostatecznie często!). Ten pochodzi z kolekcji Dark Shadows, uwielbiam jego nazwą samą w sobie (nie mam pojęcia czy nawiązuje jakoś do Dark Shadows), pasuje do mnie idealnie, hah.
Podobno DoD jest identyczny z Pure Porcelain...nie mam PP, więc nie mogę ocenić ale rzeczywiście wyglądają na bardzo podobne. DoD to różowawo-beżowy, nieco brudny i pudrowy biały lakier, w sumie naprawdę kojarzy się z porcelaną. Formuła jest taka konkretna i napakowana bielą, więc mocno odcina się od dłoni i rzuca się w oczy - ale nie jest kredowo-korektorowaty, bo biel jest zgaszona a nie śnieżnobiała, nie ma więc takiego efektu "świecenia". Ma też dobre krycie, już nawet pierwsza warstwa wygląda przyzwoicie, ale najlepiej nakładać dwie dla równego i perfekcyjnego pokrycia. Dla mnie to po prostu ideał, dobra robota Orly. :)


Decades of Dysfunction, Orly
This is one of my favourite polishes EVER. I am a huge fan of blue, pink and purple on nails, but white/off-white/light polishes are my another fixation (I think I don't show them here often enough).
This one comes from Dark Shadows collection, but I love its name (on its own, I have no idea if it's got any Dark Shadows reference), it suits me perfectly, hah.
It is said DoD and Pure Porcelain are dupes, I haven't got PP, so I cannot say, but they seem alike indeed. DoD is a pinky/beige white, a bit dirty and powdery, it reminds of porcelain a bit for real. Formula is dense and white packed, hence it looks very bold on hands, but it's not chalky as this white isn't pure white, it doesn't "glow" in a way. It's also quite opaque, first coat looks decent, but it's best to apply 2 coats for super even and perfect look. I cannot express how much I love this polish, well done Orly. :)







Remember to follow me on Bloglovin' (if you like), as Google Reader disappears on Monday.

Pamiętajcie, żeby dodać mnie na Bloglovin' (jeśli macie ochotę) w zwiazku z tym, że Google Reader znika w poniedziałek.

Follow on Bloglovin




15 comments:

  1. Nie wiem dlaczego dopiero teraz się o nim dowiaduję, ale już zacieram na niego ręce i biorę się za poszukiwania :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh, szczerze polecam i myślę, że będziesz zadowolona. :)

      Delete
  2. Ooo ale śliczny! Masz piękny kształt pazurków!

    ReplyDelete
  3. Zupełnie jak Colour Alike Biała fabryka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wydaje mi się, że są jednak trochę inne...Fabryka jest chłodniejsza i taka szara, a ten ma ciepłe, różowe tony, ale to wszystko tak delikatne, że trudne do uchwycenia na zdjęciach. Swoją drogą muszę je porównać przy okazji pokazywania tego CA.

      Delete
  4. piekne paznokcie . Tez uwielbiam takie nude i biale kolorki ;) loveandvanillascent.blogspot.com : )

    ReplyDelete
  5. Ja również uwielbiam takie kolorki, a ten jest szczególnie ładny ;)

    ReplyDelete
  6. Piękny.. jak mi się podobają lakiery tej firmy.. ech...:)

    ReplyDelete
  7. bardzo, bardzo lubię takie kolory!

    ReplyDelete
  8. Chyba muszę go w końcu kupić... ;)

    ReplyDelete
  9. Nie napiszę nic oryginalnego, ale ten lakier jest po prostu PIĘKNY :-)

    ReplyDelete
  10. no zdecydowanie dupe PP, na mnie PP wygląda trochę trupio, bardziej mi pasuje np. Biała Fabryka :)

    ReplyDelete
  11. Jak go zobaczyłam, to myślałam, że to PP ;> Ten jest również piękny.

    Zapraszam serdecznie do siebie ;)

    ReplyDelete
  12. Czy on różni się chociaż trochę od pure porcelain?Mam ten lakier i nie chciałabym kupować czegoś b. podobnego. Ten z posta mi się baaardzo podoba, jednak przypomina mi zbyt bardzo pure porcelain...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...