Monday, 17 June 2013

Colour Alike 487

Colour Alike 487
Mhmm bright sky/aqua blue polishes are my another favourite type of blue (after dusty, denim blues). I love wearing them all year round because they're so upbeat and optimistic. They seem to boost my energy level and I feel better straight away. This is quite impressive what a single bottle of nail polish can do. ;)
487 is a perfect clean blue, it reminds me of sunny sky, summer, holidays and chilling pools. It applies well, formula is a bit thick and runny at the same time, but it's easy to get used to it. Coverage is good, 2 thin coats are enough. Finish is shiny and glossy though, it doesn't look heavy and flat. Like all new Colour Alike polishes, it is also scented. :)

Colour Alike 487
Mmm kolejny intensywny niebieski, coś na pograniczu letniego nieba i czystego basenu...to zdecydowanie mój następny ulubiony typ niebieskiego w lakierowym świecie (zaraz po tych przykurzonych i jeansowych). Uwielbiam nosić je przez cały rok, bo są takie optymistyczne i pobudzające. Wydaje mi się, że zdecydowanie poprawiają poziom mojej energii i od razu lepiej mi się działa. To zaskakujące, co taka mała butelka lakieru potrafi zdziałać. ;)
487 to idealny czysty niebieski, przypomina błękitne niebo, latwo, wakacje i chłodzące baseny. Jest bardzo bardzo odblaskowy. :) Maluje się nim prosto, formuła jest trochę gęsta i leista, ale prosto się do tego przyzwyczaić. Kryje ładnie i dwie warstwy wystarczają. Wykończenie jest szkliste i błyszczące, nie jest taki ciężki ani płaski. Do tego jak wszystkie nowe lakiery Colour Alike, bardzo przyjemnie pachnie. :)






16 comments:

  1. mam "daleko do Sopotu" i uwielbiam go!
    rzeczywiście, ten kolorek jest niesamowicie energetyzujący :)

    ReplyDelete
  2. Odcień lakieru jest cudowny! :)

    ReplyDelete
  3. w sam raz na lato :) a poza tym to niebieski a ja kocham wszystko co niebieskie :)

    ReplyDelete
  4. Jestem beznadziejnie monotematyczna, ale najbardziej lubię takie niebieskości. jak dla mnie bomba:)

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam takie kolory,mam podobny lakier z Orly i bardzo go lubię,jest bardzo pozytywny :)Bardzo ładne paznokcie!

    ReplyDelete
  6. Prześliczny! Też lubię niebieskości:D

    ReplyDelete
  7. Też go strasznie lubię :)

    ReplyDelete
  8. Świetny kolor!

    Właśnie takiego szukam!

    ReplyDelete
  9. żałuję, że nie mam dostępu do tej marki bo lakier jest boski <3

    ReplyDelete
  10. piękny <3 ostatnio mnie napadło na niebieskości :)

    ReplyDelete
  11. Oj chyba kliknę i zamówię :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...