Wednesday, 26 June 2013

Bianca, Sinful Colours

Bianca, Sinful Colors
Today I'll try to keep it short as it is just a jelly/creme pink. I got it from my friend for a while and I truly enjoyed wearing it. I don't know about you but I'm obsessed with pink polishes...they're all quite the same, but always so pretty. I especially love brights and neons...actually they're not the same, there are so many options!
Bianca from Sinful Colors is a pretty, glossy, cool-toned pink. It has a great shine and dries quickly. I applied 2 coats and they were easy to apply (similar to jellies, but I think its finish is rather semi-jelly). I can never have enough of pinks for summer, do you like them as much or you think I'm boring? :D

Bianca, Sinful Colors
Postaram się dziś streścić, bo to tylko różowy jelly-krem. Dostałam go od koleżanki na jakiś czas i bardzo miło mi się go nosiło. Nie wiem jak Wy, ale ja na pewno mam różową obsesję...wszystkie są podobne, ale takie ładne. Najbardziej lubię te jaskrawe i neonowe...w sumie to wcale nie są takie podobne, jest tyle różowych opcji.
Bianca z Sinful Colors to ładny, szklisty, chłodny róż. Ma naprawdę świetny połysk i wysycha szybko. Nałożyłam dwie warstwy i nie miałam żadnych problemów z malowaniem (nakładało go się podobnie jak lakiery jelly, ale wydaje mi się, że wykończenie jest takie pół-jelly). Chyba nigdy nie będę miała dość różowych lakierów...też tak macie czy uważacie mnie za lakierową nudziarę? :D





10 comments:

  1. jest naprawdę przyjemny :)
    mnie takie róże nie kręcą, wolę baby pinki :)

    ReplyDelete
  2. też mam mnóstwo różowych lakierów, więc wiem o co chodzi :>
    ten jest dla mnie za słodki,
    ale nadal różowy, więc piękny <3 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, no ten to prawdziwa landryna :)

      Delete
  3. bardzo ładny, ja też ostatnio mam jakąś różową obsesję na paznokciach. jak nie lubię tego koloru to na pazurkach mogę nosić jego każde odcienie

    ReplyDelete
  4. wygląda fajnie i jest w sam raz na lato, ja za to ciągle i nieprzerwanie mam bzika na punkcie niebieskiego :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj,oj, u mnie niebieskie też nadal na pierwszym miejscu i mam ich najwięcej. Zdecydowanie paznokciowy numer jeden. :)

      Delete
  5. Mega kolor, sama uwielbiam róże, zwłaszcza te intensywne. Jak przychodzi mi do kupowania lakierów z limitek to właśnie one idą na pierwszy ogień ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. To dobrze, że nie jestem sama. :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...