Tuesday, 11 June 2013

Bell Glam Wear 506

Bell Glam Wear 506
Mhmm, I haven't posted dusty blues for ages, so it's high time. ;) I said many times that it's my favourite type of blue, you can see my humble collection here. 506 is a medium blue, which reminds of slightly washed out denim (actually I dislike such clothes, but on my nails I love it). It also has a lovely, glossy finish. Application is very great too, easy and effortless, you only need two thin coats. I think it is slightly more dusty and smokey in real life than in my photos, but it's just a minor difference. I also rarely spot such shades on other people's nails, so I like it even more, because I feel more unique, haha.

Bell Glam Wear 506
Mhmm, dawno już nie wrzucałam żadnych wyblakłych niebieskich, więc najwyższe pora. :) Wspominałam wiele razy, że to jeden z moich naulubieńszych typów niebieskich lakierów, możecie tutaj obejrzeć moją skromną kolekcję tutaj. 506 to średniociemny niebieski, który przypomina lekko wyblakły jeans (w sumie to nie przepadam za ubraniami tego typu, ale już na paznokciach uwielbiam). Ma też przepiękne, błyszczące i szkliste wykończęnie. Malowanie też jest proste, szybkie, łatwe i nie wymaga żadnego wysiłku - 2 cienkie warstwy i już. Wydaje mi się, że na żywo jest troszkę bardziej przykurzony i przydymiony niż na zdjęciach, ale to niewielka różnica. Rzadko widuję takie kolory na ulicy, więc lubię te odcienie jeszcze bardziej, bo czuję się oryginalniejsza, haha. ;)








13 comments:

  1. miljon typów niebieskich :D

    Super on jest, muszę odkurzyć moje Bell :P

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam lakiery z tej serii. Posiadam kilka sztuk, jednak takiego nie mam. Bardzo mi się podoba ten kolor :)

    ReplyDelete
  3. nie wiem czy wpada w mój gust ;)

    ReplyDelete
  4. uwielbiam niebieskie lakiery, a ten ma prześliczny odcień :D ogólnie lakiery z tej serii bardzo sobie chwalę bo są świetne :)

    ReplyDelete
  5. cudowny, dla mnie prawdziwy jeans:>

    ReplyDelete
  6. Naprawdę piękny jeansik! :)

    ReplyDelete
  7. Nie lubię niebieskich odcieni.. ale ten kurde jest naprawdę ładny!:) Do tego kocham lakiery Bell:)

    ReplyDelete
  8. A ja właśnie szukam takiego brudnego niebieskiego. Tylko, że z serią Glam Wear mam niezbyt przyjemne doświadczenia...

    ReplyDelete
  9. Też go kiedyś miała ;) Kolor świetny, dobrze się w nim czułam, ale niestety u mnie wysychał wieczność

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajny odcień, podoba mi się:D

    ReplyDelete
  11. też lubię takie odcienie niebieskiego :) a jeszcze jak takie bezproblemowe to tym bardziej :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...