Thursday, 13 June 2013

Belcanto 119, Vipera

Belcanto 119, Vipera
Yet another polish from my favourite Vipera line...it was actually released last year, but I haven't managed to show all of them (the ones I've got, that is).
It a white creme, in fact, it is a bit off-white, it has a tiny yellow hue which is a very wise solution as pure whites tend to clash against skin, they almost "glow" and look slightly weird. Its finish is a bit tricky as well, it's creme and not milky, but not chalky extremely chalky either. I like it this way. Application is fine, but you need three thin coats - my first two coats are very thin and then I apply one thicker to even everything out. I love white (off white) polishes, because they make your nails look slim, larger and longer. 

Belcanto 119, Vipera
Kolejny lakier z mojej ulubionej serii Vipery...w sumie pojawiły się już w tamtym roku, ale nie dałam rady pokazać wszystkich (to znaczy z tych, które kupiłam).
119 to biały krem, a właściwie jest trochę "brudny", bo ma w sobie delikatną żółtą nutę...co uważam za mądre rozwiązanie, bo takie czyste biele strasznie odcinają się od skóry, niemal "świecą" i wyglądają trochę dziwnie. Wykończenie też jest nieco zagadkowe bo nie jest typowo kremowe ani tym bardziej mleczne, a przy tym nie jest kredowo-korektorowaty. Podoba mi się właśnie taki. Malowanie nie jest trudne, ale raczej trzeba nałożyć 3 cienkie warstwy - moje pierwsze dwie są zawsze bardzo cienkie, dopiero trzecią nakładam grubszą i wszystko ładnie się wyrównuje. Uwielbiam białe (i prawie-białe) lakiery, ładnie powiększają i wydłużają płytkę. ;)





19 comments:

  1. ale śliczny *.* Muszę kupić! ty masz białą fabrykę? jak się mają do siebie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam, mam. Wydaje mi się, że fabryka jest nieco bardziej przykurzona i poszarzała, no i jednak tak ze dwa tony ciemniejsza. Muszę je porównać, jak się odnajdę w swoich lakierach w końcu. :P

      Delete
  2. paznokcie niczym skąpane w mleku :) to już drugi lakier z tej serii, który mi się spodobał.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hiehie, mi się wszystkie podobają i mogłabym mieć dosłownie każdy ;) Ale niektóre są dość "normalne" i z rozsądku odpuściłam...

      Delete
  3. Piękny byłby idealny jako baza do zdobień, muszę kupić;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo właśnie, zapomniałam wspomnieć, że świetnie nadaję się pod wzorki i brokaty :)

      Delete
  4. Biel na całości to nie dla mnie, ale myślę, że świetny byłby do frencha i zdobień.

    ReplyDelete
  5. Dobrze to rozwiązali, kredowa biel nie robiłaby takiego wrażenia :)

    ReplyDelete
  6. O, czyżby to ta biel idealna? :)

    ReplyDelete
  7. ja ma swoją biel z Top Shopu i spisuje się świetnie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też zwróciłam na nią uwagę ale nie chciałam ryzykować..chyba jednak kiedyś się skuszę. :D

      Delete
  8. Pieknie wyglada:)) napisz prosze jak cenowo i z dostepnoscia :) bo kusisz :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem gdzie mieszkasz, ale te lakiery są raczej na każdym stoisku firmowym Vipery, plus w jakichś mniejszych drogeriach, które mają tą markę. Cenowo to tak do 12zl myślę...no i zawsze zostają zakupy przez net, z tego co pamiętam w ich oficjalnym sklepie opłata za wysyłkę jest raczej przyzwoita.

      Delete
  9. śliczny kolor, taki lekki ;)

    ReplyDelete
  10. fajna biel, tak jak mówisz, nie jest taka "ostra". ładny :)

    ReplyDelete
  11. też lubię biel na paznokciach, ale ciągle szukam ideału

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...