Thursday, 20 June 2013

Arabian Night, Sally Hansen

Arabian Night, Sally Hansen
That's a polish which I got with the help of invaluable Spooky Nails (I wasn't even aware that such a great polish exists). It's my first polish from this Salon series, but I'd like to have more since the brush is very comfortable (not too wide, not too thin and very flexible) and its cap is made of rubber (similar to Orly), very comfortable as well.
The polish itself is beautiful (I also love its name), it's a medium blurpish purple (leaning towards dark, but not vampy), densely filled with fine gold shimmer/glass flecks. It's very very pretty, I cannot stop looking at this manicure. It reminds me of some magic potion. :D 
The base is rather sheer, so it requires three thinner coats, I like it this way because it makes shimmer stand out even more.


Arabian Night, Sally Hansen
Lakier ten mam dzięki nieocenionej Spooky Nails (ja nawet nie byłam świadoma, że taki fajny lakier istnieje). To mój pierwszy lakier z tej serii Sally Hansen, Salon...chciałabym mieć jeszcze jakieś, bo pędzelek bardzo mi podpasował (nie jest ani za szeroki ani za wąski, a do tego bardzo elastczny), rączka jest gumowa (jak np. Orly), co też jest bardzo wygodne.
Sam lakier jest piękny (i uwielbiam już go za samą nazwę), to średni lekko blurplowy fiolet (bliżej mu do ciemnego niż jasnego, ale nie jest vampem), do tego jest gęsto wypełniony drobnym, złotym shimmer/glass fleckami. Bardzo, bardzo śliczny, nie mogę się napatrzeć...kojarzy mi się z jakimś wróżkowym, magicznym naparem. :D
Baza jest nieco transparentna, wymaga trzech cienkich warstw, ale moim zdaniem to dobrze, bo dzięki temu drobinki mogą się jeszcze bardziej wybić.




Please remember to follow Whale'sNails on Bloglovin' and like my Facebook page. Google Reader is supposed to be removed soon and you shouldn't forget about me. :D

Pamiętajcie żeby dodać Wieloryba na Bloglovin' albo polubić na Facebooku. Google Reader podobno niedługo znika, a coś mi się zdaje, że nie powinnyście o mnie zapomnieć. :D



11 comments:

  1. Jeju, jaki cudny! *.* Bardzo pasuje do Twojej karnacji:)

    ReplyDelete
  2. Rajuśku, toż to prawdziwe cudo! Prezentuje się obłędnie! :)

    ReplyDelete
  3. Ah, me too I got it from my Polish fairy Spooky, I had it in my WL and she found it for me in her magic hidden nailpolishes mine :D <3

    ReplyDelete
  4. Nie wiedziałam, że istnieje takie cudeńko :O

    ReplyDelete
  5. Identyczny kolor mam z AVONu ;))

    ReplyDelete
  6. przyjemny kolorek :) na pewno często bym po niego sięgała jesienią i zimą :)
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  7. fantastycznie się mieni to złotko na nim [hmm w nim?] :D

    ReplyDelete
  8. wyjątkowy odcień, bardzo mi się podoba:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...