Saturday, 8 June 2013

209 Colour Alike

209 Colour Alike
One of the most unique polishes in my collection and I'm proud that it is Polish brand that released it. :)
It has medium purple base filled with bright blue glass flecks, which are very visible and as a result, they create sort of duo chrome effect. It's perfection! It also looks lovely in the sun or artificial lightning. Maybe it's not 100% wearable and for every possible occasion, but still, it's so amazing. I think there's no point in praising it to the skies, photos are more significant. :) It applies well, it's rather thick and opaque, two thin coats are enough. I think I'm going to wear this on my toes soon, it's going to look lovely in the sunlight.


 209 Densfiołek Colour Alike
Jeden z najbardziej oryginalnych lakierów w moim zbiorze i jestem bardzo dumna, że to dzieło polskiej marki. :)
To średnio ciemna fioletowa baza wypełniona intensywnie niebieskimi glass fleckami, są bardzo widoczne i tworzą coś w stylu efektu duo chrome. Dla mnie to czysta perfekcja. Wygląda świetnie też w słońcu i szutcznym świetle. Może ten lakier nie jest stuprocentowo uniwersalny ani idealnie pasujący na każdą okazję, ale jest za to niesamowity. W sumie to chyba nie warto wychwalać go pod niebiosa, bo zdjęcia są dużo bardziej wymowne. :) Maluje się nim okej, jest raczej gęsty i dobrze kryjący, dwie cienkie warstwy są jak najbardziej wystarczające. Chyba nałożę go niedługo na stopy, będzie wyglądał świetnie na słońcu...jeszcze tylko pogoda mogłaby się lepiej spisać.




14 comments:

  1. uwielbiam nazwy ich lakierów ;)

    ReplyDelete
  2. ten kolor jest niesamowity!

    ReplyDelete
  3. To jest dla mnie lakier idealny pod kątem koloru, bo konsystencja niestety mnie nie zachwyciła. Ale jest przeprzeprzepiękny!

    ReplyDelete
  4. Mam go, ciężko uchwycić na zdjęciach jego urok, Tobie się udało :)
    Dla mnie jest za gęsty, po paru miesiącach ciężko się nim manipuluje.

    ReplyDelete
  5. lakier wygląda świetnie :) lubię połączenie fioletu z niebieskimi drobinkami. na stopach może wyglądać jeszcze lepiej!
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  6. Mam go i jeszcze nie używałam, chyba najwyższa pora :)

    ReplyDelete
  7. Piękny jest, CA mogłoby wydać jeszcze parę w podobnym stylu ;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tak tak tak, całą kolekcję *-*

      Mi się marzy szmaragdowa zieleń z czerwonymi glass fleckami *-*

      Delete
  8. lubię lakiery w podobnym stylu :D

    ReplyDelete
  9. Jest rewelacyjny. W sumie na Twoich paznokciach każdy lakier wygląda świetnie i bardzo lekko :) Chyba zaczynam żałować, że nie dorzuciłem go do swojego zamówienia CA kiedy miałem okazję.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...