Sunday, 5 May 2013

sugar house lane, nails inc.

sugar house lane, nails inc.
I've started writing this post like 100 times already...somehow I cannot focus on anything, it must be because of spring and nicer weather at last!
I still can't do it, but it'd be nice to show something, so I'll do my best. :P Sugar House Lane was one of my Christmas gifts and I'm obviously totally in love. :D Sprinkles polishes are one of my favourite nail polish discoveries of all time. This one is a very moderate and calm version - the base colour is coffee/beige and it is filled with black and light silver (it looks almost white) glitter. Sprinkle polishes are usually wild and wicked, this one is softer and more elegant. I like it this way. And I love black glitter. I could add black glitter to every polish I own, even black. :P Application is easy, I needed 2-3 coats. I wish there were more sprinkles polishes. I'd buy them all. *_*

sugar house lane, nails inc.
Zaczynałam pisać ten post już ze 100 razy...od wczoraj nie mogę się na niczym skupić, to pewnie wina wiosny i wreszcie ładniejszej pogody.
Nadal nie jestem w stanie się skoncentrować, ale wypadałoby pokazać coś fajnego, więc zrobię wszystko co w mojej mocy. :P
Sugar House Lane to jeden z moich świątecznych prezentów i oczywiście od razu się zakochałam. :D
"Posypkowe" (sprinkles) lakiery należą do moich ulubionych lakierowych wynalazków. Ten jednak jest stonowany i spokojny - ma beżowo kawową bazę plus czarny i jasnosrebrny (wygląda prawie na biały) brokat. Posypkowe lakiery zwykle są kolorowe i szalony, a ten jest tak fajnie delikatny i bardziej elegancki. Podoba mi się to. No i uwielbiam czarny brokat, mogłabym go dodać do wszystkich swoich lakierów...nawet czarnych. :P
Malowanie było proste, potrzebowałam ok 2-3 warstw. Mogłoby być więcej takich lakierów, kupiłabym wszystkie. *_*




12 comments:

  1. Powaliłaś mnie tekstem ze czarny brokat dodała byś do wszystkich lakierów- nawet czarnych ^^ dobre :)
    A lakier wygląda pysznie. Jak taka babeczka z czekoladową posypka :) jestem na tak.

    ReplyDelete
  2. super jest, szkoda że drogie i nie kupię ich od ręki (chyba w S są nie? ale mam na końcu świata:P)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Są w Sephorze, no ale jak nie chce Ci się iść :P
      Ze zniżką nie wychodzą tak tragicznie, ale mogłyby być tańsze...:P

      Delete
  3. świetny jest ;) fajne połączenie

    ReplyDelete
  4. strasznie mi się podobają te lakiery, ale cena mnie odrzuca ( jeszcze ) xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. No niestety, ale warto polować na Allegro, tam już całkiem przyzwoite. ;)

      Delete
  5. jakoś mnie nie przekonał ten lakier...

    ReplyDelete
  6. świetnie się prezentuje :)

    ReplyDelete
  7. wygląda to jak kawa z mlekiem z jakąś fajną posypką <3

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. fantastycznie się prezentuje ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...