Thursday, 9 May 2013

Neeka, Zoya

Neeka, Zoya
I bought it a long time ago and I don't know why it took my so long to show it. :D
The thing is that I was a bit disappointed with this polish...now kill me, but I don't remember why! Christ! I think I expected it to be lighter, more purple and less washed out. Glass flecks aren't that visible either in person. It looks pretty in the photos, but in real life it's a bit lacklustre and it also chipped quickly. Now when I look at the photos, I like it again. I guess I need to wear it again! It has a nice formula, opaque...one coat looks fine, but I applied two. It's quite dark, smokey purple densely filled with golden pink shimmer/glass flecks.

Neeka, Zoya
Kupiłam go już wieki temu i nie wiem czemu pokazanie go zajęło mi tyle czasu. Problem chyba w tym, że byłam nim trochę zawiedziona...a teraz, zabijcie mnie ale nie pamiętam dlaczego! Jezu! Wydaje mi się, że wyobrażałam go sobie jako jaśniejszy, bardziej fioletowy i nie taki przydymiony lakier. Glass flecki na paznokciach nie są aż takie widoczne/błyszczące. Na zdjęciach wygląda bardzo ładnie, ale na żywo robi się jakiś taki nijaki, do tego szybko mi odprysnął. Teraz jednak jak znowu patrzę na zdjęcia, to znów mi się podoba i muszę koniecznie nim pomalować. Ma fajną formułę, dobrze kryjąca...jedna warstwa jest okej, ja nałożyłam tradycyjnie dwie. Kolor to taki ciemny, przydymiony i wyprany fiolet, w którym jest pełno złoto-różowawych drobinek.










7 comments:

  1. śliczny jest. przydymiony ale ma coś w sobie :)

    ReplyDelete
  2. nie mam pojęcia, czemu Ci nie podeszła! mnie się podoba, dla mnie jest taka wieczorowo-elegancka. Fajnie te fioletowe tony przebijają spod czerni.

    ReplyDelete
  3. Cudowny *.*
    Taki... magiczny! Na jesień idealny.

    ReplyDelete
  4. no to tak jak ja mam z Yara, zdjecia byly mega przeklamane, intensywne wa przyszla szarozielona kupa ;p

    ReplyDelete
  5. Ten kolor jest cudowny!! Niesamowicie wygląda na twoich paznokciach :)

    ReplyDelete
  6. ładny, ale coś mi w nim nie pasuje :P

    ReplyDelete
  7. ciekawy, ale to nie mój kolor :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...