Friday, 3 May 2013

Melodious Utopia, Orly

Melodious Utopia, Orly
Something happy for today, I love sunny polishes and I was glad to see yellow take over this season.
I wanted to buy Melodious Utopia straight away, because it has pink-orange little glass flecks - it's rare to have yellow brights with a twist. 
The shade is quite bright, but there's also something soft to it. I wouldn't classify it as neon, but it's fairly vivid. The formula is rather sheer and watery, I don't like that in yellow polishes, but in this case it's an advantage, because thanks to it glass flecks don't disappear and they're actually well visible. I had to apply 3 coats for opacity. When I wore it as full manicure I decided to apply it over off white/neutral polish. It made the colour pop, it was even more juicy and two coats of Melodious Utopia were enough (you're saving a very unique polish, how great. :P) If you applied it over solid white, the shade would be even brighter and bolder, I gotta try it. I love this nail polish and I want to wear it over and over again. Basically,  I'm very impressed by the entire Hope and Freedom Collection, the most interesting and unique shades this spring!


Melodious Utopia, Orly
Na dziś coś wesołego. Bardzo lubię takie słoneczne lakiery i cieszę się, że zdominowały wiele kolekcji tego sezonu.  Chciałam kupić Melodious Utopia od samego początku, bo ma w sobie różowo-pomarańczowe drobne glass flecki - nieczęsto trafią się na jaskrawy żółty z ciekawy dodatkiem.
Kolor jest dość jaskrawy, ale ma w sobie też delikatność. Nie powiedziałabym, że to neon, ale jest dość żywy. Konsystencja jest nieco wodnista i przezroczysta, nie lubię tego w żółtych lakierach, jednak w tym przypadku jest to zaletą. Dzięki temu, że świetnie nie kryje, glass flecki nie znikają i są dobrze widoczne. Musiałam nałożyć 3 warstwy, żeby w pełni krył. Kiedy nosiłam go na wszystkich paznokciach, postanowiłam nałożyć ten lakier na jakiś białawy/neutralny lakier. Kolor był jeszcze bardziej widoczny, soczysty i dwie warstwy Melodious Utopii były wystarczające (jaka oszczędność nietypowego lakieru. :P) Jeśli nałożymy go na dobrze kryjący biały, kolor pewnie zrobi się jeszcze bardziej jaskrawy i wyrazisty, muszę to zbadać. Uwielbiam ten lakier i mogłabym nosić go w kółko. Ogólnie jestem pod wrażeniem całej linii Hope and Freedom, jedna z najciekawszych i najbardziej nietypowych kolekcji tej wiosny.


11 comments:

  1. już się nie mogę doczekać kiedy będę miała co malować ;d
    ładny, taki słoneczny, 'wesoły', ładna odmiana bo za oknem ponuro i leje ;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie też jest pogodowa kaplica. :(

      Delete
  2. ulala ale połysk, jak nie twoje paznokcie :P Super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dopiero na balkonie tak błyszczał i wyszły glassflecki, jednak światło robi różnicę. :D

      Delete
  3. aaaa ale fajny! jeszcze takie żóltego nie widziałam:) piękne glass flecki

    ReplyDelete
  4. zakochałam się w tym lakierze dosłownie od pierwszego wejrzenia- uwiódł mnie tym shimmerkiem już w buteleczce. Uwielbiam żółcie, piękne to Orlątko <3 Mam nadzieję, że kiedyś go wykreślę ze swojej chciej-listy...

    ReplyDelete
  5. jakie on ma piękne drobinki!

    ReplyDelete
  6. Padne kiedyś przez te lakiery Orly!!! Kolor jest niesamowity i te drobinki.. kocham:D

    ReplyDelete
  7. wspaniały :) cudowny shimmer !

    ReplyDelete
  8. A ja się tylko zapytam, po co tyle takich samych zdjęć? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem, nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie. :(

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...