Tuesday, 7 May 2013

Lisboa, Kobo

Lisboa 12, Kobo
Every once in a while I feel like cutting my nails and wearing soft shades. It doesn't happen that often but I still have a wide range of neutral polishes, because I find them to be the most useful when I have no idea what to wear...and after all, they just look pretty on hands.
Lisboa from Kobo is in a lovely shade, I truly love its hue, it's quite uncommon, most of neutrals have pink hues. It's beige and sandy, but it doesn't look yellow, which is extremely important since it's fairly sheer. I think it'd look flattering on everyone, because it doesn't have any grey hues, like many other neutral shades have. It applies well (no streaky-smudgy horror), in the photos I'm wearing 3 coats and then it's opaque. You can get away with two, the effect will be obviously more sheer, but still looking pretty.


Lisboa 12 Kobo
Raz na jakiś czas mam potrzebę kompletnego obcięcia paznokci i noszenia jasnych, neutralnych lakierów. Nie zdarza się to często, ale i tak mam dość sporo lakierów tego typu, zawsze przydają mi się jak już całkowicie nie mam ochoty/nie wiem czym pomalować/i wszystko jest nie tak... a przede wszystkim po prostu ładnie wyglądają na dłoniach (moim zdaniem).
Lisboa Kobo to naprawdę piękny odcień, od razu się w nim zakochałam bo jest nietypowy - większość neutralnych lakierów jest jednak w różowej tonacji. Jest beżowy, piaskowy, ale nie wygląda żółto, a to bardzo ważne, bo nie jest super kremowy i kryjący. Wydaje mi się, że będzie pasował każdemu, bo nie ma żadnych szarych tonów (to moja zmora w neutralnych lakierach). Maluje się nim okej (nie ma smużenia itp.), na zdjęciach mam 3 warstwy, można też nakładać dwie i nadal będzie wyglądał ładnie...oczywiście nie będzie wtedy tak kryjący. ;)






16 comments:

  1. bardzo ładny nudziaczek ;)

    ReplyDelete
  2. Piękny! Uwielbiam takie kolory :)

    ReplyDelete
  3. Fajny jest:) Muszę się mu przyjrzeć w Naturze, może będzie moim idealnym nudziakiem:)

    ReplyDelete
  4. daje bardzo ładny, delikatny efekt :) też czasem lubię taki sobie zarzucić :)

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Z tego co kojarzę 9.99, ale w DN często bywają różne promocje i przeceny Kobo. Najlepiej śledzić na Facebooku ;)

      Delete
  6. jest świetny- ostatnio właśnie zastanawiałam się nad złamanymi bielami-niebielami. Ten Kobo jest idealny!

    ReplyDelete
  7. A ja nadal się nie mogę przekonać do tego typu kolorów :)

    ReplyDelete
  8. Ślicznie wygląda na Twoich dłoniach! :)

    ReplyDelete
  9. Też mam Lisboa w swojej kolekcji i póki co, jest moim ulubionym nudziakiem;)

    ReplyDelete
  10. przeboski!musi dolaczyc do mojej kolekcji:D

    ReplyDelete
  11. Super jest, idealny na chwile wytchnienia od wszelakich kolorów.

    ReplyDelete
  12. wspaniały :) chyba się zaopatrzę w ten odcień :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...