Friday, 17 May 2013

Gold Mine Glitter, Barry M

Gold Mine Glitter, Barry M
I've just realised that I ordered a bunch of Barry M polishes last winter and I've shown only one so far, silly me!
Gold Mine Glitter (355) is really cool and I haven't got anything similar. It's a fairly sheer, black base (it's not super black, slightly washed out) densely filled with medium sized gold glitter. We've been flooded with crazy glitter combinations recently, so I find this one to be quite simple comparing to them. I like its simplicity, it's sophisticated and chic...Moderation is the key! I applied 2-3 coats and they were easy to apply. It is good that black base is sheer because it doesn't cover up glitter. Finish is quite sleek to the touch, but obviously it's better to apply topcoat (I didn't).

Gold Mine Glitter, Barry M
Właśnie sobie uświadomiłam, że zamówiłam całkiem dużo lakierów Barry M w zimie i do tej pory pokazałabym chyba tylko jeden - chyba coś wygięło mi się pod czaszką.
Gold Mine Glitter (355) jest naprawdę ekstra i nie mam nic podobnego. Czarna baza nie jest zbyt kryjąca (i nie jest super czarna, raczej lekko wypłowiała), brokatu w średnim rozmiarze jest za to bardzo dużo i ładnie przylega do paznokcia. Ostatnio byłyśmy zalane najdziwniejszymi połączeniami brokatowymi, więc ten w porównaniu do nich jest bardzo prosty. Podoba mi się ta prostota, według mnie jest taki wyszukany i stylowy...czasem umiarkowanie jest najlepsze. :) Nałożyłam 2-3 cienkie warstwy i były bezproblemowe. Dobrze, że baza nie jest kryjąca, bo dzięki temu brokat jest lepiej widoczny. Wykończenie jest raczej gładkie w dotyku, ale na pewno lepiej nałożyć jest topcoat (ja nie użyłam). Lakiery Barry M możecie kupić w MintiShop. Polecam. :)





13 comments:

  1. Podobny jest Golden Rose Jolly Jewels nr 117 tylko ma dwa rozmiary złotych heksów :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem, wiem. Ja go zdobyłam jeszcze zanim były JJ, zresztą właśnie nie odpowiadały mi w nim te dwa rozmiary, jakoś już za dużo - ale i tak jest ładny. :D

      Delete
    2. Też mi się z JJ skojarzył;) Jednak Barry bardziej mi się podoba:)

      Delete
  2. Wygląda jak fajerwerki na ciemnym niebie :D pięknie !

    ReplyDelete
  3. aaa miałam go kupić, ale się powstrzymałam i wybrałam 4 bardziej żywsze brokaty Barry M i o dziwo mam je od jakiegoś miesiąca i dopiero jeden wylądował na paznokciach :P i pewnie przy następnych zakupach ten wpadnie do koszyka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To i tak już nieźle, że jeden nosiłaś. :D U mnie niektóre lakiery muszą czekać całe wieki na swój debiut...Co do lakieru, to myślę, że warto go wziąć, ja bym chciała jeszcze niektóre z 'gel effect'...i w ogóle nowe genialne niedługo będą, nie mogę się doczekać. :))

      Delete
  4. ideał na karnawał <3 cudnie wygląda !!

    ReplyDelete
  5. bardzo ładny, super połączenie z czernią

    ReplyDelete
  6. Niby prosty, a jednak interesujący :)

    ReplyDelete
  7. wyszukany i stylowy, muj borze :P

    ReplyDelete
  8. Gdyby brokat nie sprawiał wrażenia, że bardzo haczy, byłby świetny :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie dałam topcoatu, dlatego tak wygląda, ale i tak dość gładki był. Z topcoatem jest normalnie gładki. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...