Sunday, 26 May 2013

Flormar U30

Flormar U30
Ouch, the weather has been nasty over here for a couple of days so my thoughts orbit round dark polishes. Flormar U30 (from Supershine Miracle Colors line) is a very interesting vamp polish. It has a slight duo chrome effect and loads of shimmer. The shade is hard to describe, it's a mixture of dark green olive, old gold, coppery brown. It reminds me of Nubar Verde, which is lovely too. I think such a shade is wearable all year round, it looks great both in the sun and in artificial light. I like the way it looks from a distance, like dark pearls or some sophisticated fabric. Application is fine, the base is rather sheer and it's full of sparkles. It's best to apply three thin coats to achieve proper depth.


Flormar U30
Ech, nie wiem jak u Was, ale ja gdzie się nie zjawię, to trafiam na okropną pogodę więc moje myśli już samoczynnie krążą wokół ciemniejszych lakierów. Postanowiłam więc pokazać Flormar U30 (z serii Supershine Miracle Colors), który jest bardzo ciekawym vampem. Ma lekki duochromowy efekt i pełno drobinek. Sam odcień ciężko opisać - to zmienna mieszanka ciemnej zielonej oliwki, starego złota i rdzawego brązu. Kojarzy mi się z Nubarem Verde, który też jest ekstra. Lubię takie kolory przez cały rok, bo wyglądaj super zarówno w słońcu jak i w sztucznym świetle. Podoba mi się też to, jak wygląda z daleka: coś jak perły albo drogi, miękki materiał. Malowanie jest proste, baza jest dość transparentna i pełna shimmeru. Najlepiej nakładać 3 cienkie warstwy, żeby lakier miał ładną głębię.



15 comments:

  1. on jest super tylko mi się flormary niestety nie trzymają :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja nie nosiłam jeszcze, więc nie wiem...no i ogólnie mam całe dwie sztuki, więc pewnie prędko żadnego z nich nie wybiorę. :P

      Delete
  2. Świetny kolor, bardzo przypadł mi do gustu :)

    ReplyDelete
  3. beautiful polish! your posts help me with my Polish (the language, not nail polish haha),
    i read them in English and then try to read them in Polish! :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładny kolor :) Jednak malowanie paznokci aż 3 warstwami to jak dla mnie zdecydowanie za dużo. Nie wytrzymałabym xD

    ReplyDelete
  5. W kwestii pogody mam takie samo wrażenie :P Lakier bardzo mi się podoba, na teraz nie bardzo, ale jesienią widziałabym go u siebie :)

    ReplyDelete
  6. Świetny kolor! Troszkę kojarzy mi się z 'What Wizardy Is That' Opi, tylko w zwykłej, niepiaskowej wersji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo, to też dobre porównanie, właśnie chodziło mi po głowie coś podobnego nowego, ale nie mogłam trafić, a to właśnie OPI ;)

      Delete
  7. u mnie też powoli szarość wchodzi na salony... może przełamię tą papusiastą serię czymś żywszym, jak magenta! :D
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  8. Faaajny jest.ja zawsze sobie wyobrażam, że będę nosić do jeansów i białego t-shirta jakiś lakier, ale ja nigdy nie noszę białych bluzek ani t-shirtów. Nie wiem czemu cedr sobie tak myślę, ale jest to jeden z tych lakierów, o których myślę w ten sposób. On mi pasuje do minimalistycznej garderoby i skromnych dodatków. Tak ja to widzę.

    ReplyDelete
  9. fajny, muszę spróbować w końcu coś z tej firmy, zawsze krążę wokół stoiska i nic :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja swoje mam od koleżanki, na żywo widziałam je może ze dwa razy, ale jakoś tak nic mnie nie zachwyciło, chociaż te dziwne shimmer w tym stylu warto chyba mieć. :D

      Delete
  10. Skojarzył mi się w pierwszej chwili z Gold Old Buffy z którejś tam limitki essence, ale pewnie. Ładny jest w każdym razie :)

    ReplyDelete
  11. wow! pięknie się prezentuje!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...