Wednesday, 15 May 2013

Big Apple Red, OPI

Big Apple Red, OPI
I don't know if it's only me, but OPI reds have something devil evil in them that makes me want to buy all of them. This one landed on my wishlist long time ago and I actually bought it a long time ago. It's a very pretty, classic medium red. It's hard to say whether it's cool or warm toned, I'd say it's rather neutral and it gets slightly orange-y in artificial lighting. It's very juicy and vivid, it reminds me of red apples in cartoons, illustrated books etc. The formula/finish is between jelly-creme and it applies easily, I wish each polish was like that. It needs 2-3 coats, it depends on what finish you prefer and like. I think OPI red shades are the best, I'd seriously buy all of them if I could afford it. BAR is one of their nicest medium shades, it's bright but wearable. There's a lovely shine to it and it spreads like butter. :)


Big Apple Red, OPI
Nie wiem czy to tylko ze mną coś nie tak, czy czerwienie OPI są jakieś piekielne i sprawiają, że mam ochotę kupować każdą odcień po kolei. Ten trafił na moją wishlistę dawno temu i kupiłam go w sumie też już dawno temu (czasem trudno mi uwierzyć, że już tyle bloguję i siedzę w temacie lakierów, aaa!). BAR to piękny, średniociemny klasyczny odcień. Trudno mi stwierdzić czy jest ciepły czy chłodny w tonacji, raczej neutralny, a w sztucznym świetle łapie trochę pomarańczowych/ciepłych tonów. Jest bardzo soczysty i nasycony, naprawdę kojarzy mi się z czerwonymi jabłkami w kreskówkach czy jakichś książkach z dzieciństwa. Wykończenie/formuła to coś na pograniczu kremu i jelly, a malowanie to sama przyjemność - chciałabym, żeby każdy lakier taki był. Potrzeba mu 2-3 warstw, zależy jaki ostateczny wygląd preferujecie. Uwielbiam czeriwnie OPI i na serio gdybym tylko mogła, to kupowałabym je wszystkie. BAR jest jednym z najbardziej udanych ich czerwieni, jest jaskrawy ale nadaje się na wiele okazji. Ma też świetny połysk i bezwysiłkową aplikację.




8 comments:

  1. mam jabłuszko od opi :) podoba mi się, mam tylko jedno zastrzeżenie - szybko ścierają się u mnie końcówki... poza tym nie mam zastrzeżeń - czerwień prawie idealna :)
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
    Replies
    1. No niestety, ale to chyba większość "żelkowych" dość szybko ściera się na końcach...mi ścieranie aż tak nie przeszkadza, i tak prawie codziennie podpiłowuję...gorzej jak odpryskuje. :)

      Delete
  2. o o... chyba kolejny do listy trzeba dopisać :P piękna!

    ReplyDelete
  3. Bo czerwienie OPI są najlepsze :P

    ReplyDelete
  4. Cudny kolor! :) gdzie kupujesz lakiery OPI?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj, bardzo różnie...Od wymian, przez ebay do Sephory. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...