Wednesday, 1 May 2013

Belcanto 134, Vipera

Belcanto 134, Vipera
Time for something more classic...I've still got a cold and I'm fed up with brights, they don't match my mood and the weather (why oh why is it so nasty?...Especially when I finally have a couple of days off?)
Anyway, as I said, this polish is very classic. I'd say it's a typical jelly medium red - it's super glossy and reminds me of  cherry red a little. It seems to be warm toned but when you look up close in the bottle the base is definitely pink - so I don't know. :P All I can think of are cherries anyway. It applies nicely, like all jelly polishes do. It is fairly opaque, it looks fine after 2 coats, 3 coats make it look slightly darker and deeper. It doesn't look sheer in person, the formula isn't watery. I love the shiny and elegant it looks... and I start to appreciate red polishes more and more (am I ageing or what?)


Belcanto 134, Vipera
Teraz przyszła pora na coś klasycznego...nadal jestem chora i mam już dość jaskrawych kolorów. Nie tylko nie pasują do mojego samopoczucia ale i pogody. (Naprawdę musi być taka wstrętna? Szczególnie teraz jak jest kilka dni wolnego?)
W każdym razie, jak już mówiłam, ten lakier jest bardzo klasyczny. Według mnie to typowy średnio ciemny jelly - bardzo bardzo błyszczący, kojarzy mi się z wiśniową czerwienią. Sprawia wrażenie czerwieni w ciepłej tonacji, ale gdy przyjrzymy się dobrze butelce, baza ewidentnie jest różowa - więc już nie wiem. :P Ogólnie jedyne co przychodzi mi na myśl to te wiśnie. Maluje się nim prosto, jak większością lakierów jelly. Kryje dość dobrze, wygląda w porządku po 2 warstwach, 3 też może się przydać, sprawia też, że czerwień jest nieco ciemniejsza i głębsza. Konsystencja nie jest wodnista, taka w sam raz...a na żywo na paznokciach nie wygląda transparetnie. Bardzo podoba mi się jego połysk i elegancki wygląd...coraz bardziej doceniam czerwone lakiery (chyba się starzeję?)


9 comments:

  1. świetna czerwień :) warto taką mieć :)

    ReplyDelete
  2. jak tak na niego patrzę to ten kolor faktycznie kojarzy mi się tylko z wiśniami. bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  3. Ale słodka grafika na buteleczce :) Ja na razie odpuszczam czerwienie, ale dobrze jest czasem sięgnąć po klasykę :)

    ReplyDelete
  4. Piękna czerwień na pięknych pazurkach :-)

    ReplyDelete
  5. Klasyczny, piękny odcień czerwieni :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...