Thursday, 16 May 2013

485 Colour Alike

485 Colour Alike
Something green at last. :) I love wearing green in spring, because it matches trees and grass and first flowers, it's cool. I often reach for brighter grass/froggy shades rather than forest or army greens. :) This shade actually reminds me of wasabi a lot, it's bright but at the same time toned down a little. Does it makes sense? I hardly think so, haha.
It's not an easy shade to wear, but it's nice to have it anyway. I even saw an older lady wearing similar colour on her toes today, how great. I think such polishes become more and more popular and they're not "weird" anymore. It applies really nice, the formula is a bit runny, but easy to handle. I applied two coats. They dry quickly and like all latest Colour Alike polishes it's scented. :)

485 Colour Alike,  Żabianka
Wreszcie coś zielonego. :) Uwielbiam nosić zielenie wiosną, bo pasują do drzew, trawy i pierwszych kwiatów, dla mnie ekstra. Częściej sięgam właśnie po takie trawiaste/żabiaste zielenie, niż takie leśno-żołnierskie odcienie. Ten kolor zdecydowanie jednak bardzo kojarzy mi się z wasabi, jest jaskrawy, ale zarazem trochę zgaszony. Nie brzmi to sensownie, no ale nic to!
Nie jest to pewnie najłatwiejszy kolor do noszenia, ale fajnie go mieć...Zresztą widziałam dzisiaj starszą panią z podobnym kolorem na stopach, dla mnie super. Wydaje mi się, że takie odcienie przestały być już "dziwne". Maluje się nim bardzo przyejmnie, konsystencja jest trochę leista, ale i tak łatwo się nim posługuje. Nałożyłam dwie warstwy, wysychają szybko i tak jak wszystkie ostatnie lakiery Colour Alike, są pachnące. :)


11 comments:

  1. Żabianka jest prześliczna :)

    ReplyDelete
  2. imo on jest naprawdę super, niby takie nic ale jest mega :) Tak jak GaGa For Green z ChG - niby nic a miażdży ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo no właśnie, jest jak GaGa, nie mogłam się zebrać z zakupem, a teraz chyba ze 3 zielone w podobnym stylu mi wpadły w ręce i fajnie, że takie dziwne zielenie się pojawiają. Jeszcze niech zrobią coś jak Starboard i będzie ekstra. :D

      Delete
  3. A czym pachnie?:) Mógłby świeżo skoszoną trawą bo przecież nie żabami:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hiehie, one wszystkie tak samo pachną...nie umiem powiedzieć czym, tak galaretkowo-anansowo-landrynkowo, ale też nie przesadnie słodko przez ten owoc, przyjemny jest, nie męczy. :)

      Delete
    2. oo, szkoda że nie mają zapachów dobranych do koloru..:)

      Delete
  4. mam go i nie mogę się doczekać, kiedy w końcu go wypróbuję, ale zawsze jest coś! :)

    ReplyDelete
  5. teraz cieszę się jeszcze bardziej, że go kupiłam :)

    ReplyDelete
  6. przepiękna zieleń :D ma coś w sobie !

    ReplyDelete
  7. Śliczny kolorek! Bardzo ładnie prezentuje się ten odcień na twoich paznokciach.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...