Friday, 26 April 2013

Roxie in Fuchsia, Joko

Roxie in Fuchsia (J156), Joko
I think I've been on the hunt for perfect fuchsia shade forever...I still cannot find anything proper (I need to get Ate Berries in the Canaries from OPI desperately). I don't know why but I'm always unhappy with my fuchsia polishes (not to mention that they're rarely released), mostly because they turn too pink on my skin. This one is very close to my perfect vision of fuchsia polish, it's still slightly too pink and it's also a bit muted, toned down...I'd prefer something brighter. Other than that, it's a beautiful shade and like it a lot. I like Joko's wide, rounded brush and formula is really great, thick and dense, it looks fine after 1 coat, but it's better to apply 2 coats. If you know pretty fuchsia polishes, please let me know!


Roxie in Fuchsia (J156), Joko
Poluję na idealny lakier w kolorze fuksji odkąd pamiętam...do tej pory nie udało mi się znaleźć nic odpowiedniego (muszę wreszcie dorwać Ate Berries in the Canaries, OPI). Nie wiem czemu ale zawsze coś mi nie pasuje z tymi fuksjami (pomijając już to, że ogólnie są rzadko wypuszczane), większość z nich na paznokciach robi się zbyt różowa. Roxie in Fuchsia jest bardzo bliska ideału, ale nadal trochę zbyt różowa i trochę zbyt zgaszona, chciałabym coś bardziej jaskrawego....Pomijając to wszystko, to naprawdę piękny lakier i bardzo go lubię. Jestem też fanką szerokiego, zaokrąglonego pędzelka, a sama formuła też jest bardzo fajna - konkretna i gęsta, wygląda w porządku już po 1 warstwie, ale ja zawsze wolę nałożyć dwie. Jeśli znacie jakieś fajne fuksjowe (?) lakiery, to proszę dajcie mi znać!




14 comments:

  1. Lubię takie odcienie :) a błyszczy pięknie :)

    ReplyDelete
  2. bardzo ładny kolorek, do tego pięknie błyszczy :)

    ReplyDelete
  3. Ale mi się ten odcień podoba! ;)
    Hmm, z lepszym to nie wiem, ale pełno pięknych fuksji w Golden Rose.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muszę się rozejrzeć...mam już jakieś z serii Rich Color, są ładne ale to nie jest TO.

      Delete
  4. Ja mam lakier Black Prince nr 22, to naprawdę piękna fuksja - przynajmniej w moich oczach :)

    ReplyDelete
  5. dla mnie to koło fuksji nie leżało :D
    ale odcień jest bajeczny :)

    ReplyDelete
  6. Mega ciekawy kolor :) Taki trochę przygaszony róż, ale ma coś w sobie :)

    ReplyDelete
  7. Śliczny jest, owzorkuj go kiedyś :)

    ReplyDelete
  8. Tez jeszcze nigdy nie dorwalam prawdziwej fuksji, tym okresleniem nazywa sie po prostu mocne roze ale ja chcialabym taki nieco fioletowy wlasnie w kolorze kwiatow fuksji:D

    ReplyDelete
  9. fajny kolor, właśnie sobie zdałam sprawę ,że nie mam lakieru w kolorze fuksji... trzeba zacząć poszukiwania :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...