Saturday, 13 April 2013

Razzle Me, Dazzle Me, China Glaze

Razzle Me, Dazzle Me, China Glaze
I totally fell in love with topper glitters these days. This collection from China Glaze is one of my favourites because I love black glitter...especially over light shades and pastels, so it's great look for spring, which is cliche but I still love it. At least such toppers can be a new take on pastels.
I like this random, chaotic look, it gives you nail art effect with no effort whatsoever.
Razzle me, Dazzle me is a combo of black glitter and pale, rosy gold...I applied it over washed out purple (I believe it was Agent Lavender), but now I started thinking it'd look lovely over coral, I don't know why! I'm going to try soon. It's the first polish from this collection in which I encountered huge hexagonal glitter, it looks fun. I also love golden pieces, they're so shiny and reflect light in a pretty way - they almost look like little mirrors. It's hard to say how many coats I applied - I think adding only one coat is the best - glitter in Razzle Me, Dazzle Me is quite dense - I added some extra glitter in a few spots, but it rather applies evenly. The base isn't glossy, so it's better to apply topcoat.


Razzle Me, Dazzle Me, China Glaze
Ostatnio zakochałam się bez pamięci w topperowych lakierach. A ta kolekcja China Glaze jest jedną z moich ulubionych tego typu, uwielbiam czarny brokat...szczególnie na jasnych, pastelowych kolorach, które uwielbiam nosić wiosną mimo, że to schematyczne i wyświechtane. Taki brokatowy topper przynajmniej jest ciekawą wariacją. Bardzo podoba mi się ten przypadkowy, chaotyczny wygląd...uzykujemy w sumie taki nail artowy efekt bez żadnego wysiłku.
Razzle Me, Dazzle Me to kombinacja czarnego brokatu i bladego, lekko różowego złota...nałożyłam go na wyblakły fiolet (zakładam, że był to Agent Lavender), teraz jednak pomyślałam sobie, że wyglądałby świetnie na koralu. Muszę niedługo spróbować! 
To też pierwszy lakier z tej kolekcji, w którym natknęłam się na duże, czarne hexy, są śmieszne. Złoty brokat też bardzo mi się podoba, bardzo błyszczy i świetnie odbija światło - drobinki wyglądają jak takie małe lusterka. Trudno powiedzieć ile warstw nałożyłam - moim zdaniem lepiej nie nakładać więcej niż jedną, bo brokat jest gęsty, lepiej po prostu dodać trochę brokatu w poszczególnych miejscach (jeśli w ogóle potrzeba). Bezbarwna baza raczej wsiąka i nie błyszczy, dlatego lepiej dodać jeszcze topcoat.




14 comments:

  1. piękny jest ten toperek :)

    ReplyDelete
  2. Świetny jest.. Mi też chyba najbardziej z topperów podobają się te chinki :P

    ReplyDelete
  3. ta Chinka baaardzo bym mi się podoba (dzięki megaheksom), ale te podłużne pałeczki... :/

    ReplyDelete
  4. piękny jest ! na razie muszę przystopować .... czekam teraz na teksturowe chinki , ale przy najbliższym przypływie gotówki muszę zamówić coś z tej kolekcji :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. polecam szczególnie zielony, niebieski i czerwony...resztę moim zdaniem można odpuścić, jak ma się natłok zakupów... bo jak nie, to nie! :D

      Delete
  5. podobałby mi się bardziej, gdyby był tylko w kolorze czarnym - srebro i czerń to już za dużo akurat w tym przypadku.
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  6. jest mega, muuuuuszę go mieć koniecznie :)

    ReplyDelete
  7. masz u mnie minusa za tę kolekcję ;p :D

    Chcccccccccccccccccccę wszystkie :P

    ReplyDelete
  8. Ja bym zastosowała jako akcent na jednym paznokciu. Niby fajny ale strasznie dużo 'sie dzieje'. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiadomo, to już każdemu wedle gustu. Ja nie lubię w sumie akcentów... jak już szaleć, to po całej bandzie. :)
      Chociaż zgadzam się, że dużo się tu dzieje i na pewno nie jest to lakier na wiele okazji. ;)

      Delete
  9. a mnie się podoba :) ale nie wiem czy bardziej ta wersja czy ta ze srebrnymi drobinkami ;)

    ReplyDelete
  10. mi się również podoba :) jestem totalnie za! obserwuję i zapraszam do siebie :>

    ReplyDelete
  11. Ostatnio spodobały mi takie brokatowe połączenia świecidełka+czarny mat. Drugie zdjęcie powala :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...