Sunday, 28 April 2013

Nail Art Sunday: Candy Hearts

Hey girls,
I won't write a lot today as I've got a cold and basically I'm dying a little. I'm posting an old nail art which I made around St.Valentine's Day time. I like simple, almost basic nail art the most, well...simply because it's simple. :D I love looking at something more complex and detailed nail arts (and I like to create such patterns on other people nails, but I hate spending a lot of time on my nails, because I don't like wearing the same manicure for a long time). Hearts are always fun and relatively quick to do. I chose candy pink Dance Baby from China Glaze as a base and navy blue nail art paint. I love combination of light pink, powdery pink and navy blue <3



Halo halo,
Dziś dużo nie napiszę, bo się przeziębiłam i trochę umieram, a do tego mam na głowie planowanie przeprowadzki. Ten wzorek jest nieco starszy, zrobiłam go pewnie jakoś w okresie Walentynek. Lubię takie proste, minimalistyczne wzorki...głównie dlatego, że są proste. :D Lubię oglądać te bardziej skomplikowane i z detalami (lubię też takie robić na czyichś paznokciach, ale sama nie lubię tracić dużo czasu na swoje, bo za często zmieniam swoje mani). Serca to dość fajny temat, pewnie trochę przesłodzony, ale można je dość szybko zrobić. Wybrałam na bazę Dance Baby z China Glaze i granatową farbę akrylową. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam połączenie jasnego, pudrowego różu i granatu. <3



15 comments:

  1. Uwielbiam takie słodziutkie paznokcie :)

    ReplyDelete
  2. fajne, dance baby tutaj jogurtowo wygląda :D gdyby nie to, że mam aktualnie ładniejsze paznokcie (:P) to bym zrobiła :D

    ReplyDelete
  3. przesłodkie te serca :) połączenie kolorystyczne fajne :) wracaj do zdrowia!

    ReplyDelete
  4. Ja na takie połączenie kolorów bm nie wpadła. :* Ale efekt jest bardzo fajny. :P

    ReplyDelete
  5. śliczne serducha i jaki ładny kolor tła :)

    ReplyDelete
  6. połączenie kolorów jest świetne :)
    zdrówka!!!

    ReplyDelete
  7. wyglądają cudownie :)
    zdrowia !!

    ReplyDelete
  8. Wzorek daleki od moich ulubionych, trochę za słodki... Za to bardzo podoba mi się różowy lakier podkładowy, jest super. Piszę to zerkając na stos zużytych chusteczek... mnie również wzięło przeziębienie :(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...