Friday, 12 April 2013

Golden Night 166, My Secret

Golden Night 166, My Secret
I see nice, spring polishes everywhere, but it's been rainy and gloomy over here for the whole day, so obviously I decided to rich for darker shade.
Golden Night has a perfect name, I think the polish looks exactly like starry sky - it's lovely. The black is super black (like glossy leather) and it's filled with subtle golden glass flecks. They're not extremely visible, but it doesn't look like black creme. I think it's going to look lovely on a sunny day, because glass flecks will be super shiny then. It applies well, two coats are enough (one is quite sheer but it's good, so it doesn't 'cover' glass flecks). I love this polish and it was cool to see it spring line, I like unexpected collections!


Golden Night 166, My Secret
Wszędzie widzę urocze, wiosenne lakiery, ale tutaj jest deszczowo i przygnębiająco od samego rana, więc oczywiście zdecydowałam się sięgnąć bo grobowy lakier.
Golden Night ma idealną nazwą, pasuje świetnie i rzeczywiście wygląda jak gwieździste niebo - dla mnie piękne. Czerń jest bardzo mocna i czarna (jak lakierowana skóra), w czerni zanużone są złote glass fleckowe drobinki. Nie są super widoczne, ale są i na pewno lakier nie wygląda jak zwyczajny, czarny krem. Wydaje mi się, że będzie super wyglądać w słoneczny dzień, wtedy glass flecki na pewno się wybiją i będą lśnić. Maluje się nim okej, dwie warstwy wystarczają (pierwsza jest nieco przezroczysta i wodnista, ale to dobrze, dzięki temu nie przykrywają się glass flecki). Uwielbiam ten lakier i super było zobaczyć go w wiosennej serii, lubię takie niespotykane wiosenne kolekcje.





17 comments:

  1. Muszę sobie go zakupić :) Jest piękny. Teraz są ponoć w promocji w Naturze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podobno tak, nawet nie wiedziałam - akurat się wstrzeliłamm idealnie. ;)

      Delete
  2. śliczny lakier, fajnie wygląda w połączeniu z tymi glass fleckami :D

    ReplyDelete
  3. do niedawna to był mój ulubiony nie-zupełnie-czarny lakier. został zdetronizowany przez essence colour3d ticket to the show :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo...ja go chyba też mam, nie pamiętam...muszę pogrzebać i sprawdzić. :D

      Delete
  4. magicznie wygląda! czemu ja go nie mam? :P

    ReplyDelete
  5. wygląda jak niebo nocą :) cudny :)

    ReplyDelete
  6. piękny jest ten lakier :)

    ReplyDelete
  7. Rzeczywiście ten odcień jest piękny! Mam go w swojej kolekcji i czeka na swoją kolej :D.

    ReplyDelete
  8. piękny, lubię takie ;]
    w naturze chyba jakas promocja na te lakiery, jutro się wybiorę i zobaczę czy jeszcze jest ;]

    ReplyDelete
  9. Ta czerń rzeczywiście prezentuje się niezwykle zachęcająco:) Lubię takie mroczne odcienie:) Te drobinki nadają charakter emalii My Secret:)

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam czarne lakiery z domieszką jakiegoś brokatu, mam cos w tym stylu z Essence. Ale ten też jest super, taki delikatny...:)

    ReplyDelete
  11. on mi przypomina w wykończeniu (o połysk i klase chodzi) Chg Liquid Leather, bo to jedna z niewielu takich właśnie czerni co wygląda jak skóra. Większość jest raczej płaskawa.

    ReplyDelete
  12. bardzo ciekawy lakier, pięknie błyszczy! bardzo lubię czerń z drobinkami :) w kolekcjach wiosennych często pojawia się jakaś czerń z drobinkami - w kolekcji essence floral grunge jest chyba nawet matowa z drobinkami :)
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  13. ładnie wygląda na Twoich paznokciach :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...