Monday, 29 April 2013

Glam Night Sparkle, Bell

Glam Night Sparkle 02, Bell
Mhmm, time for some sparkle! 02 is one of my favourite layering polishes from this winter. In the bottle it doesn't look all the exciting, but it truly "blooms" on nails, especially layered over black. It's not very dense, but I think it'd look pretty opaque in 3 coats. I love it over black, because it looks like city lights. It's a mixture of relatively small, pale, washed out glitter in red, blue, green and gold. I added topcoat for extra gloss. I don't know what else to write, I think photos speak for themselves. I actually like it better for the summer, it reminds me of a warm summer evening in some big city, by the river...awww, I'd like to go for holidays. :)


Glam Night Sparkle 02, Bell
Czas na trochę błysku. 02 to jeden z moich ulubionych layeringowców wypuszczonych tej zimy. W butelce wygląda w sumie dość niepozornie i moim zdaniem "rozkwita" dopiero na paznokciach, szczególnie na czarnym lakierze. Nie jest zbyt gęsty ale myślę, że po 3 warstwach spokojnie uzyskamy niezły krycie. Uwielbiam go na czarnym, kojarzy mi się ze światłami w dużym mieście. Lakier to mieszanka dość niewielkiego, wyblakłego brokatu w kolorze czerwonym, niebieskim, zielonym i złotym. Dodałam też topcoat żeby ładniej błyszało. Nie wiem w sumie co więcej o nim napisać - wydaje mi się, że zdjęcia mówią same ze siebie. Właściwie to on bardziej pasuje mi na lato, kojarzy mi się z ciepłym letnim wieczorem w jakimś wielkim mieście, nad rzeką...ach, pojechałabym na jakieś wakacje. ;)




20 comments:

  1. rzeczywiście super na tym czarnym :) i fajnie, że te migotki nie są za duże ani za małe :D

    ReplyDelete
  2. extra wygląda na czarnym :)

    ReplyDelete
  3. Fajny dodatek do ciemnych lakierów. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  4. Na czarnym wygląda pięknie, szkoda, że nigdzie nie natrafiłam na tą serię ;)

    ReplyDelete
  5. Ale fajny :) Mam jeden lakier z ten serii i bardzo go lubię :)

    ReplyDelete
  6. jest glam i jest night :D świetny!

    ReplyDelete
  7. jest genialny! czemu ja go nie kupiłam? już kilka razy się przyglądałam :D

    ReplyDelete
  8. jak to możliwe, ze go nigdy nie widziałam :P świetny jest, pięknie mu na czerni

    ReplyDelete
  9. O, rzeczywiście ciekawie wygląda, trochę kojarzy mi się z disco ;)

    ReplyDelete
  10. Wygląda pięknie z tą czernią ;o

    ReplyDelete
  11. o a w butelce taka padaka, przekonałaś mnie :P taki bokeh trochę :D

    ReplyDelete
  12. świetne porównanie do świateł wielkiego miasta nocą :) podoba mi się! miałam go nawet w łapie w sklepie, ale odłożyłam - błąd...
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  13. super wygląda to połączenie :)

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajnie wygląda jednak ja wolę brokaty golden rose jolly jewels. Ten mam i nie jestem za bardzo z niego zadowolona.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...