Thursday, 11 April 2013

Firecracker 214, Rimmel

Firecracker 214, Rimmel, Lasting Finish
Time for some lips! I'm a fan of lipsticks and I should show them more often, but I've already got massive nail polish traffic.
Anyway, I bought it when I was in coral lips mania. On its own, it looks like reddish, somewhat soft coral. Sadly once applied it looks way too orange for my taste, it's not ugly or anything - I just prefer softer, more toned down and pinker corals (I've got exactly the same issue with Vegas Volt MAC). I think I'll like it better in the summer, with a bit of tan look. Now I'm too pale and it doesn't look as nice. It applies easily, it's opaque and creamy. I've read a lot of good reviews about these lipsticks.  I've got two shades and I'm not a big fan of them, mostly because I find them very drying - obviously you can help yourself with a lip balm etc. As for lasting finish, it doesn't disappear quickly but its lasting power isn't amazing either. I just think these are average lipsticks, but not horrible - so if I find a great, unique shade, I'll probably buy it.


Firecracker 214, Rimmel, Lasting Finish
Czas na usta! Uwielbiam pomadki i chciałabym/powinnam pokazywać je nieco częściej...ale i tak już mam ogromny korek lakierowy. 
Kupiłam ją w fazie koralowej manii. Sama w sobie wygląda na czerwony koral, nieco przełamany czymś delikatnym. Niestety już nałożona na usta wygląda zbyt pomarańczowo i jaskrawo - nie jest brzydka, po prostu nie w moim typie, wolę coś bardziej subtelnego, delikatniejszego i bardziej różowego (mam dokładnie to samo z Vegas Volt, MAC, spory zawód). Pewnie polubię się z nią bardziej latem, z lekką opalenizną. Teraz jestem za blada i nie wygląda to dobrze. Czytałam dużo zachwytów nad tymi szminkami, ja mam dwa kolory i szczerze mówiąc nie przepadam z nimi. Głównie dlatego, że bardzo przesuszają - nie cierpię tego w szminkach, można niby to zminimalizować balsamem itp, ale nadal mi nie leży i nadal suszy. Jeśli chodzi o ten "lasting finish", to nie znikają szybko z ust, ale bardzo długo też się nie utrzymują. Dla mnie to mocne przeciętniaki, nie są jednak tragiczne...pewnie gdy natknę się na ciekawy, nietypowy kolor, to spróbuję ponownie.






8 comments:

  1. Kolor ładny, ale ja takich nie używam. ;] Myślę, że pasuje tobie nawet bez opalenizny. Moja skóra też jest bardzo jasna, i tworzy fajny kontrast z widocznymi szminkami. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tzn. ja też najbardziej lubię te jaskrawe i wyraziste, ale akurat ten odcień coś mi nie pasuje po prostu. Sama nie wiem o co mi chodzi. :D

      Delete
  2. Ja uwielbiam takie kolory na innych kobietach... na sobie już nie bardzo :) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  3. Ale pięknie ten kolor wygląda na Twoich ustach!!

    ReplyDelete
  4. Kolor naprawdę jest śliczny.

    ReplyDelete
  5. Szminka szminką, ale te twoje usta... Muak! :)

    ReplyDelete
  6. szminek nie używam, ale pięknie wygląda na Twoich ustach ;)

    ReplyDelete
  7. Mega jest ten kolor! Chcę :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...